הדיאטה המושלמת? בואו לשמוע מה יש לחוקר ממכון ויצמן לחדש

הדיאטה המושלמת? בואו לשמוע מה יש לחוקר ממכון ויצמן לחדש

שיתוף הפעולה בין אשכול פיס רחובות, ומכון דוידסון לחינוך מדעי במכון ויצמן נמשך גם השנה. במסגרת שיתוף הפעולה, יוכלו תושבי רחובות לשמוע הרצאות מדעיות מעניינות במיוחד בגובה העיניים, באווירת בית קפה וללא עלות

ההרצאה הראשונה לעונת 2016 -2017 תתקיים ביום שלישי (20.9) בשעה 20:00, באשכול פיס רחובות, בנושא 'הדיאטה המושלמת' – סוכר וחיידקי מעיים.  מי שיעביר את ההרצאה הוא טל קורם מהפקולטה למתמטיקה ומדעי המחשב במכון ויצמן למדע, שיציג במהלכה את תוצאות המחקרים האחרונים בתחום. 

טל קורם: "אנחנו נמצאים בעיצומה של מגיפה. בעשורים האחרונים ישנה עלייה דרמטית בשיעורי הסוכרת והשמנת היתר החולנית, בד בבד עם אספקטים נוספים של הסינדרום המטבולי. השערות רבות הועלו בנוגע לעלייה הזו , והמרכזית מבניהן נוגעת לתזונה שלנו, אשר עברה תמורות רבות בשנים האחרונות. רבים מאתנו מבלים חלק גדול מזמננו בריצה אחר 'הדיאטה המושלמת'. אבל ממחקר מדעי רחב שבוצע במכון ויצמן עולה שאין כזאת, שכן אנשים שונים מגיבים אחרת לאותם מזונות. בהרצאה נדבר על הבסיס המדעי לשינויים התזונתיים הדרמטיים שעשינו, ועל הבסיס המדעי להמלצות תזונתיות כוללניות. נכיר את עולם המחקר המסעיר של טריליוני החיידקים שחיים בגופינו, ובמיוחד במעיים שלנו ועל התפקיד שלהם במשוואה".

הציבור מוזמן – הכניסה חופשית!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh