ההזדמנות האחרונה של ניר קלינגר?

ההזדמנות האחרונה של ניר קלינגר?

הסיפור העצוב של השנה בספורט הוא ללא ספק סיפורה של מכבי שעריים. בזמן שהאחות הקטנה בשמלה האדומה ממרמורק מחלקת רביעיות לכל ליגה א׳ ועומדת על מאזן מושלם של 5 מ-5. בשעריים, עם כל התקציב והפסליטיס לא מצליחים לייצר ניצחון ליגה אחד.

המנג׳ר, ניר קלינגר, אמור היה להיות המניה שתעשה את כל ההבדל שהביא הספונסר אלדד פרי עד היום לא מביאה תוצאות, קלינגר מצטיין בלבקר כפרשן בערוץ הספורט את כל מאמני ליגת העל ושוכח כמה העבודה קשה מאחרי הקווים שלו עצמו בשעריים.

סבלנותם של האוהדים מתחילה לפקוע והחשש מירידה לליגה א׳ מתחיל לתת אותותיו, והודעות אישיות ששולח דובר הקבוצה מבקשות להרגיע את האוהדים ממרד נגד הבעלים אלדד פרי ונגד קלינגר.

דובר הקבוצה מסביר על חשיבות הסבלנות שצריך בכדורגל ואף השווה את סבלנותה של אלונה ברקת בבאר שבע. אבל לאוהדים כמו אוהדים חשובה רק התוצאה, הם שבעו מדיבורים ומהבטחות ורוצים נקודות ונצחונות.

היום תשחק הקבוצה נגד פ״ת, משחק לא פשוט, בתחילת המשחק יערך טקס הוקרה לשחקן חיים מלכה, קפטן הקבוצה שנפצע ולא יחזור לשורות הקבוצה.

נותר רק להמתין לשריקת הסיום, ולהחלטה של אלדד פרי האם להשאיר את קלינגר וללמוד מהניסיון של ג׳קי בן זקן שהתעקש להשאירו עד שירד ליגה או שיבצע זעזוע כבר השבת ויכניס רוח חדשה בשכונת שעריים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh