"הולכים ברחובות" – חוזרים השבוע

"הולכים ברחובות" – חוזרים השבוע

קבוצות הליכה פתוחות לציבור הרחב, ללא תשלום.

בשורה משמחת לציבור הצועדים – קבוצות ההליכה המשותפות שנפתחו על-ידי עיריית רחובות והחברה העירונית ובהשתתפות קופת חולים מאוחדת, חוזרות לפעול השבוע. הקבוצות תפעלנה במוקדים שונים בעיר, בהנחיית מאמנים מוסמכים, והכל ללא עלות!

מחלקת הספורט של עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות מבקשת לקדם בקרב תושבי העיר אורח חיים בריא ועיסוק בספורט כדרך חיים.

בחודש פברואר 2020, עוד בטרם שיבשה הקורונה את שגרת חיינו, נפתח פרויקט ייחודי וחדש בעיר בהשתתפות קופת חולים מאוחדת: קבוצות הליכה ללא עלות פתוחות לקהל הרחב, בליווי מאמנים מוסמכים ב-6 מוקדים ברחבי העיר. עקב משבר הקורונה, הקבוצות סיימו את פעילותן, ושבו לפעול עם ההקלות החדשות ובהתאם להנחיות התו הסגול, בחודשים יוני ויולי השנה.

עם החזרת ההגבלות הופסקה הפעילות ובימים אלה, בהם המשק נפתח מחדש ואיתו גם תחום הספורט – קבוצות ההליכה מחדשות את פעילותן.

הקבוצות מתאימות לכולם, ללא צורך בניסיון קודם אך ההשתתפות מחייבת הרשמה מראש, ובהתאם לתקופה גם חתימה על הצהרת בריאות בתחילת הפעילות.

מטרת הפרויקט הינה להעלות את המודעות לאורח חיים בריא וחשיפה לפעילות מקדמת ספורט.

הקבוצות תפעלנה בימי ראשון, בין השעות 21:00-20:00, והתושבים מוזמנים לקחת חלק בקבוצה המתאימה להם, מבין ארבעה מוקדים שונים המוצעים ברחבי העיר:

  1. חוויות שוויץ צפון | הרשמה אצל המאמן דוד בורנשטיין: 050-5555564
  2. ספורטק | הרשמה אצל המאמן ברק רפופורט: 052-6315980
  3. חוויות שוויץ רחובות החדשה | הרשמה אצל המאמן עידו קהא: 052-8023423
  4. פארק היובל | הרשמה אצל המאמן צביקה גפן: 052-6064141

כאמור, בשל הגבלות משרד הבריאות והתו הסגול – מספר המקומות מוגבל.

ראש העיר רחמים מלול: "אנחנו מחדשים את הפעילות הספורטיבית בעיר לטובת כלל התושבים ומחזירים את קבוצות ההליכה לפעילות מלאה החל מהשבוע הנוכחי. התושבות והתושבים מוזמנים לבחור את הקבוצה המתאימה להם ולהצטרף לפעילות הספורטיבית תוך שמירה והקפדה על ההנחיות".

לדברי חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: "הספורט ברחובות הוא לא רק נחלת הספורטאים המקצועיים. אנו רוצים שהתושבים יעסקו בספורט ואנו מנגישים אותו בחינם לתושבי העיר החפצים בכך. אנו מזמינים תושבים רבים ובהם גם אנשים ששנים רבות לא עסקו בספורט, לנצל  את ההזדמנות, להגיע ולקחת חלק וליהנות מהפעילויות השונות שיתקיימו ברחבי העיר".

לדברי דורון שמחי, מנהל מחלקת הספורט בחברה העירונית רחובות: ”פעילות גופנית קבוצתית טומנת בחובה יתרונות רבים. אימון בקבוצה מעודד הישגיות ואת הרצון להתמיד בפעילות הספורטיבית. האימונים השונים מתקיימים תחת כיפת השמיים באווירה נעימה, עם מאמנים מוסמכים. אנו שמחים ונרגשים להחיות מחדש את הפרויקט שזכה להצלחה מסחררת למן הרגע הראשון, לעודד את הספורט העממי בעיר ולקדם אורח חיים בריא".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh