הולכים ומצלמים, גם בקורונה

הולכים ומצלמים, גם בקורונה

יום ההליכה העולמי 2020 ברחובות – צועדים ומתעדים.

עיריית רחובות, באמצעות מחלקת הספורט של החברה העירונית רחובות, מציינת את יום ההליכה העולמי באמצעות תחרות צילומים, במטרה להכיר לתושבי העיר את מסלולי ההליכה ומתקני הספורט המצויים בעיר וכן לעודד אותם לקחת חלק בפעילות ספורטיבית המחזקת את הגוף והנפש.

העיר רחובות מצטרפת לפרויקט העולמי לעידוד פעילות ספורטיבית באמצעות תחרות צילומים ייחודית, והפרס הראשון – תווי רכישה על סך 500 ₪ לשימוש בחנות לציוד ספורט.

במיוחד בתקופה זו, בה אנשים נאלצים לבלות את מרבית זמנם בבתיהם, יצא משרד התרבות והספורט בפרויקט לעידוד ההליכה הספורטיבית, במסגרת ציון יום ההליכה העולמית שיתקיים ביום שישי, ה-30.10.20.

לרגל יום ההליכה, עיריית רחובות, באמצעות מחלקת הספורט של החברה העירונית רחובות, מעודדת את הציבור להיעזר במסלולי ההליכה הקיימים בעיר וכן להשתמש במתקני הספורט הרבים הפזורים ברחבי העיר. הספורט הקבוצתי עדיין אינו מותר על פי ההנחיות של משרד הבריאות, אך הליכה יחידנית או משפחתית גרעינית הינה אפשרית ואף תורמת רבות לבריאות הגוף והנפש , לכן לא רק שהיא מותרת, היא מומלצת מאוד.

באתר עיריית רחובות ובאתר החברה העירונית רחובות הועלו, במסגרת הפרויקט, מגוון המסלולים ומתקני הספורט המוצעים לציבור לביצוע פעילות גופנית. במחלקת הספורט מאמינים כי פעילות ספורטיבית היא "מדבקת", במובן הטוב של המילה, ובעולם של רשתות חברתיות, בכוחן של תמונות לעודד תושבים נוספים לצאת ולפעול. ב-30.10 ימוקמו עמדות צילום בנקודות שונות בעיר, לאורך מסלולי ההליכה, והתושבים מוזמנים לתעד את עצמם במטרה לעודד אחרים לצאת להליכה. גם במהלך השבוע שלאחר מכן, עד יום ראשון, ה-8.11, המתעמלים מוזמנים לתעד את הפעילות במצלמתם, ולשלוח את התמונות למייל: rehovot.pic@gmail.com, בכפוף לתקנון ההשתתפות.

התמונות תפורסמנה בעמוד הפייסבוק של החברה העירונית ובעיתונות המקומית, כשהתמונה המשכנעת ביותר, זאת שתצליח להוציא תושבים נוספים מהבתים לפעילות ספורטיבית, תזכה את שולחה בשובר על סך 500 ₪ לרכישת ציוד ספורט.

לדברי רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: "העיר מלאה במסלולים נפלאים ובמתקני ספורט חדישים בהם ניתן לבצע באופן יחידני או משפחתי פעילות ספורטיבית שחשובה מאוד לבריאות הגוף והנפש. הפעילות שאנו מקיימים לרגל יום ההליכה העולמי היא תזכורת לכל אותם תושבים שרוצים לשלב בשגרתם פעילות גופנית אך זקוקים לדחיפה קלה"

לדברי דורון שמחי, מנהל מחלקת ספורט בחברה העירונית: "אנו מעודדים את התושבים לבצע פעילות גופנית עוד לפני התפרצות הקורונה, אך בתקופה זו, לשמירה על אורח חיים הכולל פעילות גופנית, יש ערך נוסף כפול ומכופל. כמו כן, אנו יודעים שחוסר פעילות גופנית והישארות בבית, עלולה לגרום לתסמיני חרדה ודיכאון. לכן, אנו מזמינים את כל התושבים להשתתף בפעילות הייחודית לרגל יום ההליכה העולמי ולהמשיך להשתמש במסלולים השונים בעיר ובמתקני הספורט, כל השנה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh