הופעות ברחובות – 8 מקומות הבילוי הכי שווים בעיר

הופעות ברחובות – 8 מקומות הבילוי הכי שווים בעיר

מחפשים מקומות בילוי ברחובות? הגעתם למקום הנכון! רחובות אולי לא נחשבת לעיר הכי זוהרת על המפה, אך יש בה המון מקומות בילוי שווים. ברחובות יש הכל מהכל- הצגות תיאטרון למבוגרים ולילדים, הופעות של זמרים מהשורה הראשונה, הופעות מחול וסטנד אפ. כמו כן, ברחובות יש מרכזי תרבות רבים- ריכזנו לכם שמונה מקומות בילוי שווים, וציינו את כל מה שאתם צריכים לדעת עליהם- תודו לנו אחר-כך!

בית העם רחובות, היכל התרבות- בית העם הוא מבנה עתיק ומרשים שנבנה בשנת 1912, הוא שימש את המושבה היהודית באותה תקופה כמרכז תרבות, בו התקיימו הופעות מרהיבות מהארץ ומהעולם. בית העם שוחזר והורחב בשנת 2014, כיום הוא משמש כמרכז התרבות הבולט ברחובות- הוא מארח הופעות מסגנונות שונים כמו למשל: תיאטרון, מחזות זמר, מוזיקה, מחול, קולנוע ובידור. כמו כן, בבית העם התארחו אמנים בולטים כמו: אריאל זילבר, אמיר דדון, ישי ריבו, קרן פלס, מירי מסיקה, עילי בוטנר, יהודה פוליקר, יובל דיין ועוד. כתובת: יעקב 48, רחובות.

בית מיכל- בית מיכל הוא מרכז תרבות קטן, אינטימי וייחודי, הממוקם בתוך ספריית ילדים. המרכז מארח אירועי תרבות רבים ומעודד שיח אינטלקטואלי ער, במרכז מתארחים סופרים, משוררים, מוזיקאים, יוצרי קולנוע ותיאטרון ועוד. כמו כן, המרכז מארח גם הרבה הצגות ילדים. כתובת: הגר"א 10, רחובות.

בית יד לבנים- בית יד לבנים מארח מגוון הופעות מתחומים שונים כמו: הרצאות, קונצרטים, שבת תרבות, ערבי ראיונות ועוד. כתובת: הבנים 10, רחובות.

לה מורס- פאב אירי מצליח, הקיים מעל 20 שנה. במקום תוכלו למצוא לצד הבירות הסטנדרטיות גם קוקטיילים ייחודיים, מפעם לפעם מתקיימות במקום הופעות של להקות רוק מגניבות. הפאב מציע אוכל קליל וטעים, התואם את אווירת המקום- המאכל המנצח בתפריט הוא ההמבורגר הידוע והטעים של המקום. כתובת: הרצל 203, רחובות.

הברזיה- בר שכונתי מגניב ורענן, שמשמיע מוזיקה אלקטרונית עכשווית. המקום מארח הרצאות בנושאים שונים, ואחת לחודש מקיים ערבי במה פתוחה עם הופעות שוות. כתובת: הרצל 203, רחובות.

השדרה- בר מסעדה המציע תפריט אלכוהול משובח הכולל בירות בוטיק ישראליות, קוקטיילים ייחודיים ועוד. כמו כן, מדי פעם המקום מארח הופעות סטנד אפ והרצאות- שווה ממש. כתובת: הרצל, 203.

הטפטפת- הבר ממוקם במרכז מעונות הסטודנטים, אם תהיתם מדוע- זה ממש לא במקרה, הבר מיועד לקהל היעד הסטודנטיאלי. בבר תוכלו לשחק במשחקי וידאו, לשיר קריוקי, לצפות בסרטי קולנוע, להקשיב להרצאות, ולרקוד במסיבות לטיניות. בנוסף, הבר נותן במה לאמנים בתחילת דרכם. אם אתם רוצים לשכוח מהצרות שבשגרה תגיעו לטפטפת! יש שם מספיק אטרקציות שיגרמו לכם ליהנות ולשכוח לכמה שעות משגרת הלימודים השוחקת. כתובת: חנקין 19, הפקולטה לחקלאות.

פקה פקה- רוצים לטוס לניו יורק אך אין באפשרותכם כרגע? צאו לפקה פקה! הבר מעוצב בסגנון ניו יורקי שיקי, שיגרום לכם לשכוח שאתם ברחובות. הבר כולל תפריט אלכוהול משובח במחירים שווים לכל כיס- ואם זה לא מספיק, המקום מארח הופעות סטנד אפ או מוזיקה שוות. כתובת: הרצל 207, רחובות.

ברחובות קיימים מקומות בילוי רבים, בהם מתקיימות הופעות רבות כגון: הופעות של זמרים ולהקות, הצגות תיאטרון למבוגרים ולילדים, הצגות מחול, קונצרטים, פסטיבלים ועוד. אנו מציעים לכם להתעדכן באתר שלנו לגבי הופעות חדשות ושינויים של הופעות קיימות. אתר מבלים מרכז עבורכם את כל הופעות הבידור והתרבות בישראל, אם אתם מחפשים רעיונות להצגת תיאטרון, למופעי סטנדאפ או לבילוי עם הילדים הגעתם למקום הנכון.

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh