הופעת פורים לבני גיל הזהב: הקומיקאית ציפי שביט

הופעת פורים לבני גיל הזהב: הקומיקאית ציפי שביט

עיריית רחובות, באמצעות המחלקה לאזרחים ותיקים, דואגת לפורים שמח במיוחד לבני גיל הזהב בעיר עם הופעה מיוחדת של הקומיקאית ציפי שביט- ״הצחוק טוב לבריאות״, שיועבר בשידור חי בפייסבוק העירוני ובאמצעות הזום ביום ראשון, 28.2 טז' באדר, בשעה 20:00.

הקומיקאית הוותיקה ציפי שביט הפכה בשנים האחרונות לכוכבת רשת עם מערכונים מצליחים מאוד בפייסבוק שזוכים לאלפי צפיות.

בשנה האחרונה, עם ההתמודדות עם נגיף הקורונה, אשר מסכן במיוחד את בני גיל הזהב, רבים מהם הסתגרו בבתיהם והתרחקו ממשפחתם. כל זאת במטרה לשמור על בריאותם. בשל האיסור להתקהל ולערוך אירועים, אירועי חודש האזרחים הוותיקים נדחו למועד אחר.

עיריית רחובות באמצעות האגף לשירותים חברתיים וכן המחלקה לאזרחים ותיקים הקדישה להם תשומת לב מיוחדת במגוון דרכים, ביניהם סקר מיוחד שמסגרתו יצרו קשר עם תושבי העיר בני גיל הזהב.

בחודשים האחרונים פועלת עבורם קבוצת פייסבוק עירונית ייחודית ומצליחה – גמלאי רחובות- שפתחה דוברות העירייה בשיתוף המחלקה לאזרחים ותיקים. כמו כן לאחרונה נפתח ווטסאפ עירוני בשם ״גימלאים ונהנים״ על מנת להביא להם את המידע הרלוונטי עבורם.

במסגרת הפעילות הייחודית עבורם, ובשל דחיית אירועי חודש האזרחים הוותיקים, החליטו בעירית רחובות להביא מופע מקוון לפורים המיועד להם  (ממנו יכולים ליהנות תושבי רחובות שירצו להצטרף) עם הקומיקאית ציפי שביט.

המופע ייערך באופן מקוון בלבד כמובן, יצולם באולפנים ויועבר בשידור חי בעמוד הפייסבוק העירוני ביום ראשון, טז באדר 28.2 בשעה 20:00 וכן באמצעות הזום (לטובת תושבים ותיקים שאינם מחזיקים בחשבון פייסבוק).

ראש העיר, רחמים מלול: ״גם בפורים אנחנו מקדישים תשומת לב מיוחדת לבני גיל הזהב בעיר, אשר בשנה החולפת התמודדו עם אתגר הריחוק מבני משפחה וחברים. אנו מקווים כי כעת, לאחר השלמת המנה השניה של החיסון, תוכלו להתחיל בחזרה לשגרה, ונמצאים כאן עבורכם באמצעות המחלקה לאזרחים ותיקים והאגף לשירותים חברתיים. פורים שמח״

חברת המועצה דר׳ רוני באום, מחזיקת תיק אזרחים ותיקים: ״חשבנו שאין כמו הקומיקאית ציפי שביט, לרומם את רוחם של האזרחים והאזרחיות הוותיקים שלנו לאחר השנה הקשה שעברו. האנרגיות הבלתי נדלות שלה נותנות השראה ומבטיחות מופע מהנה ומרומם נפש לכבוד חג פורים. אני מזמינה את התושבים והתושבות הוותיקים שלנו לצפות בהופעה. הנאה מובטחת״.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh