הוקם מועדון שיח להורים

הוקם מועדון שיח להורים

מועדון שיח הוקם על ידי הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול ברחובות, במטרה ליצור שיח עם ההורים ולהקנות להם כלים שיסייעו בידם להתמודד ולשפר את מערכת היחסים עם ילדיהם, המפגשים ייערכו אחת לחודש בהנחיית מנחה מקצועית

ביום שלישי (8.11) התקיים ברחובות המפגש הראשון של מועדון השיח, שהוקם על ידי הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול. מועדון השיח הוקם במטרה ליצור שיח עם ההורים על מערכת היחסים עם ילדיהם ובכך לשפר את מערכת היחסים בניהם. במסגרת המפגשים רוכשים ההורים המשתתפים כלים לקשבה, העצמה ומיומנות, שיסייעו להם לחזק את מערכת האמון ולהגביר את הפתיחות עם ילדיהם. 

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "זיהינו צורך מהותי ביצירת שיח בנושא הורות במטרה להקנות להם כלים ומיומנויות במערכת היחסים שלהם עם ילדיהם. הקמת מועדון השיח בהובלת מנחה מקצועית הוא צעד נבון שמטרתו לשפר את הכלים המקצועיים העומדים לרשות מתנדבי סיירת ההורים העירונית. אני קורא לתושבים נוספים לקחת חלק ולהקשיב לבני הנוער ממקום אותנטי של הבנה".

מועדון שיח

מועדון השיח נערך בהנחייתה של משה התואל, מנחת הורים מוסמכת, המתמחה בעבודה עם משפחות של ילדים עם אתגרי קשב וריכוז. התואל עבדה שנים רבות עם בני נוער במערכת החינוך, וגם במערכות לא פורמאליות, בפנימיות, עם עולים חדשים ממגוון ארצות, עבדה עם מועצות תלמידים ועם ועדי הורים. כמו כן, עברה הכשרה של מנחת קבוצות מטעם הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול. ההחלטה להקים את מועדון השיח התקבלה בעקבות צרכי האוכלוסייה בשטח וריבוי שאלות שהעלו הורים בעיר.

מפגשי מועדון השיח ייערכו אחת לחודש במתנ"סים ברחבי העיר. להתנדבות ופרטים נוספים, ניתן לפנות בטל': 052-4840547.

לפרטים נוספים: לשכת הדוברות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh