הורים שימו לב: הבוקר מפורסם השיבוץ לתלמידי חטיבות הביניים הממלכתיות

הורים שימו לב: הבוקר מפורסם השיבוץ לתלמידי חטיבות הביניים הממלכתיות

אגף החינוך נעשו מאמצים עילאיים, גם בתקופה זו, ו-99% מהתלמידים קיבלו את השיבוץ שביקשו!

השיבוץ לתלמידי כיתות ו' בבתי הספר הממלכתיים מפורסם הבוקר, יום שני 23.3.20, באתר עיריית רחובות בכתובת https://www.rehovot.muni.il/

בחודשים האחרונים התקיימו ערבי חשיפה מוצלחים של כל קריות החינוך הממלכתיות בעיר, ולאחר מכן – בוצע רישום כל התלמידים באתר העיריה.

במחלקה העל יסודית באגף החינוך עשו מאמצים עילאיים להשלמת השיבוצים, והבוקר יפורסמו השיבוצים לחטיבות הביניים ל- 1432 תלמידי כיתותו ו' הלומדים בבתי הספר הממלכתיים בעיר.

לראשונה, נרשמו גם תלמידי קריית עקרון יוכלו לצפות באתר העיריה בשיבוצים שלהם בבתי הספר ברחובות, יחד עם תלמידים תושבי העיר .

הרוב המכריע של התלמידים, מעל 99% יקבלו את בקשתם הראשונה.

ראש העיר, רחמים מלול: "עיריית רחובות ממשיכה להעניק את השירותים לתושבי העיר באופן המיטבי, גם בימים אלה. אנו נערכים לשנה הבאה באגף החינוך, ואני מודה לכל מי שעסק בכך באגף החינוך, נוסף על העיסוק בהתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה".

ממלא מקום רה"ע ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "דווקא בתקופה זאת כאשר המדינה כולה עסוקה במשבר נגיף הקורונה, החלטתי יחד עם מנהלת אגף החינוך לשלוח לכם את השיבוצים כדי לאפשר לכם להנות מהרגע המרגש בו אתם מתבשרים על שיבוצכם לחטיבה. בתי הספר הם מצוינים ואני סמוך ובטוח שכל בחירה שלכם תהיה מצוינת. אני מבקש להודות לאגף החינוך על עבודתם המקצועית על מנת לאפשר למירב התלמידים את בחירתם".

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: "בתי הספר העל יסודיים ברחובות הם בתי ספר מצוינים המציעים סביבה לימודית חווייתית ומאתגרת, צוותי חינוך תומכים ומקצועיים ומגוון של מגמות שיחשפו את התלמיד לעולמות מרתקים של השכלה וידע. אני  מאחלת בהצלחה לכל התלמידים ומודה למנהלת מח' בתי הספר העי"ס על שיבוץ מושכל ועבודה מקצועית".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh