הורי רחובות, שימו לב: ההרשמה נפתחה היום

הורי רחובות, שימו לב: ההרשמה נפתחה היום

החברה העירונית תפעיל בפסח את קייטנת פסח לתלמידי כיתות א'-ג' והחטיבה הצעירה.

החברה העירונית רחובות תפעיל גם בפסח את קייטנת פסח בכל בתי הספר בעיר, לתלמידי כיתות א'-ג' והחטיבה הצעירה, בין התאריכים ו'-יב' בניסן, 31.3-6.4.20.

התכנים שיועברו לילדים בנושא חג הפסח, יכללו סיפורים בנושא החג, מוזיקה, ופעילות העשרה.

החברה העירונית רחובות תפעיל במהלך חופשת הפסח את קייטנת פסח, עבור תלמידי כיתות א' עד ג' ותלמידי החטיבה הצעירה במשך חמישה ימים, בכל בתי הספר היסודיים בעיר, לרבות בתי הספר "יבניאלי" ו"שביט", אשר בשגרה מופעלים על ידי רשת חוויות. הקייטנה תפעל בין התאריכים 31 למרץ ועד 6 באפריל (בימים שלישי- חמישי וראשון – שני, לא כולל יום שישי) בין השעות 8:00 עד 13:00.

העלות לכל התוכנית למשך 5 ימים הינה 220 ₪.   

הפעילויות תערכנה בתוך בתי הספר, באמצעות מורים מתוך בתי הספר / צוות הצהרון, ויחשפו את התלמידים להיבטים חינוכיים הקשורים לחג הפסח באופן יצירתי ומהנה. התלמידים יעסקו בתכנים ערכיים, טיפוח כישרונות ויכולות בתחומי ההעשרה סביב יצירות ספרותיות ומוזיקליות הרלוונטיות לחג. כמו כן, ישולבו בכל יום תכניות העשרה נרכשות. באשר להזנה, עפ"י החלטת הנהגת ההורים יש לשלוח את הילדים עם ארוחות בוקר בהתאם לכללי האלרגיה הנהוגים בבתי הספר.

ילדים הרשומים במהלך השנה לצהרוני "ניצנים", אינם צריכים לבצע הרשמה או תשלום. הם ימשיכו את יום הפעילות עם סיום בית הספר של החגים בשעה 13:00 ועד לשעה 16:00, יפעלו על פי תכנית העשרה מותאמת ותוגש להם ארוחת צהריים חמה.

רחמים מלול, ראש העיר: "אנו שמחים לפתוח את בית הספר להורים למרות המורכבות ברמה הארצית ולמרות כל הקשיים. לנגד עינינו עמד הצורך לתת מענה הולם להורים תושבי רחובות, על מנת לסייע להם להמשיך בשגרת יומם ועבודתם גם במהלך חופשת הפסח".

איציק עובדיה, מנכ"ל החברה העירונית: "החברה העירונית בשיתוף אגף החינוך ובתיאום עם הנהגת ההורים העירונית, ערוכה ומוכנה להפעלת מערך קייטנות בחופשת הפסח לטובת הורי ותלמידי כיתות א'-ג' והחטיבה הצעירה. החברה העירונית רואה חשיבות עליונה ביישום איכותי של תכנית הקייטנה, באמצעות למידה מהנה, חווייתית ויצירתית, בין היתר בכדי לאפשר להורים מענה איכותי וראוי של מסגרת בית ספרית לילדיהם לימי החופשה, דבר יאפשר להורים להמשיך בשגרת עבודתם".

לדברי נופר טולדו, מנהלת מחלקת צהרונים בחברה העירונית: "קייטנת פסח תיתן מענה להורים אשר עובדים במהלך החופשה ותאפשר לילדים ליהנות ולצבור חוויות"

לדברי צופית גולן, יושבת ראש הנהגת ההורים העירונית: "הנהגת ההורים מודה לחברה העירונית על מתן מענה חליפי והולם לבית הספר של החגים, תוך כדי שמירה על מחיר הוגן לרווחת ילדי העיר".

ההרשמה לקייטנה נפתחה באתר החברה העירונית ותימשך עד ה-17.3.20. שימו לב, לא תתאפשר הרשמה מעבר לתאריך זה. ילדי צהרוני "ניצנים" (לרבות כיתות ג'), אשר שילמו מראש על 11 ימים ארוכים, רשומים באופן אוטומטי לבית הספר של החגים ואינם נדרשים לבצע רישום או תשלום לתכנית.

כאמור, תלמידי צהרון ניצנים ימשיכו את יום הפעילות עם סיום בית הספר של החגים בשעה 13:00 ועד לשעה 16:00, יפעלו על פי תכנית העשרה מותאמת ותוגש להם ארוחת צהריים חמה.

פרטים נוספים והרשמה באתר החברה העירונית רחובות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh