הזדמנות שנייה לתושבות מעל גיל 35 שנים

הזדמנות שנייה לתושבות מעל גיל 35 שנים

בואי ללמוד לתואר ראשון ע"ח מלגה מהעירייה.

המחזור השישי של הפרויקט – "הזדמנות שנייה" – המזמין את נשות העיר מגילאי 35 ומעלה להצטרף למסלול לימודים לתואר ראשון יוצא לדרך. בשבוע שעבר התקיים כנס החשיפה לעשרות נרשמות ומתעניינות בפרויקט. נשים המעוניינות להירשם לתוכנית ולקבל פרטים נוספים מוזמנות להירשם בטופס-  https://forms.gle/fSkGVE9kR5zsbu8U8 או ליצור קשר בטל'
08-935-2419.

בשבוע האחרון קיים פורום נשים רחובות את כנס החשיפה המקוון לפרויקט "הזדמנות שניה", של פורום נשים רחובות. הפרויקט נועד לקדם השכלה גבוהה בקרב נשות העיר והינו ביוזמת עירית רחובות, ובשיתוף מפעל הפיס, מכללת אחווה, המרכז האקדמי פרס, מכללת אשקלון והקריה האקדמית אונו.

מחקרים רבים מעידים כי קיים קשר הדוק בין לימודים אקדמאיים ויכולת השתכרות גבוהה, לפיכך פורום נשים רחובות שם לו למטרה לקדם ולעודד השכלה גבוה בקרב נשות העיר. המחזור הראשון של הפרויקט יצא לדרך לפני 6 שנים וכיום ישנן למעלה מ-100 נשים בעיר שהן בוגרות תואר ראשון ו/או נמצאות במסלול לימודים לקראת השלמת לימודי תואר ראשון במסגרת התכנית.

במסגרת הפרויקט מוצעים לנשות העיר מגוון מסלולים אקדמיים בתחומי מדעי הרוח, מדעי החברה, מנהל עסקים, משאבי אנוש, מנהל מערכות בריאות ועוד. מועדי הלימוד הותאמו לנשים עובדות ולאימהות ולפיכך מרבית משעות הלימודים יתקיימו בשעות אחר הצהריים ו/או בימי שישי. עיריית רחובות באמצעות פורום נשים ומפעל הפיס מעניקה לסטודנטיות התכנית מלגת לימודים מלאה. צוות הפורום מלווה את הסטודנטיות במשך כל תקופת הלימודים באמצעות שיעורים פרטיים וקבוצתיים, תמיכה ועזרה בעוד הסטודנטיות מתנדבות למען הקהילה העירונית בתחומים שונים.

לימור קרוה, תושבת העיר וסטודנטית במסגרת התכנית הזדמנות שנייה מספרת: "כאמא ל-9 ילדים, התחלתי את לימודיי בחשש גדול ולאורך הדרך היו מספר משברים שכמעט גרמו לי לוותר. קבוצת הסטודנטיות הלומדות איתי בפרויקט ותמיכת הפורום נתנה לי כוחות להמשיך ואני גאה להיות בימים אלו לקראת סיום לימודיי עם ממוצע ציונים גבוה וכבר חושבת על ההמשך. אני קוראת לכולן ומחזקת אתכן לעשות את הצעד הזה ולהתקדם".

נשים המעוניינות להירשם לתכנית ולקבל פרטים נוספים מוזמנות לפנות בטל': 08-9352419

או באמצעות טופס ההרשמה המקוון: https://forms.gle/fSkGVE9kR5zsbu8U8

רחמים מלול, ראש העיר: "לאור ההצלחה, אנו פותחים השנה את המחזור השישי של הפרויקט ומזמינים את נשות העיר להצטרף לנבחרת הסטודנטיות ובוגרות התואר הראשון. עיריית רחובות שמחה להעניק הזמנות לתושבות העיר לרכוש השכלה באמצעות התוכנית, אשר מספקת להן

הזדמנויות חדשות בעולם העבודה ותואר ראשון. גם הקהילה זוכה לשעות ההתנדבות של הסטודנטיות".

אוה גור, ח"מ מחזיקת תיק מעמד האישה ויו"ר פורום הנשים רחובות: פרויקט הזדמנות שניה הינו פרויקט הדגל של פורום נשים רחובות. הפרויקט החל לפני 6 שנים וכיום יש כ-100 בוגרות וסטודנטיות בשלבים שונים של התואר. הפורום מהווה בית ומעגל תמיכה לסטודנטיות בזמן הלימודים. תודה לראש העיר, רחמים מלול על התמיכה בפרויקט זה ולכל המתנדבים שלוקחים חלק בפרויקט. אני מאחלת הצלחה לכל מי שתתחיל בשנה הקרובה את לימודיה האקדמיים בפעם הראשונה".

אביבה  חלבי יועצת רה"ע לקידום מעמד האישה: "במסגרת  התוכנית והמלגה הנשים תורמות מניסיונן לגורמים השונים בעיר באמצעות שעות פעילות בקהילה, לבחירתן: בחונכויות לנערות ובנות ואנשים עם מוגבלויות, בית החם לנערות, עזר מציון, בי"ח קפלן, סיירת הורים ועוד. כך נוצר מעגל של נתינה שכל מי שמקבלת גם נותנת ומחנכת כך את משפחתה לנתינה ולהתפתחות אישית".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh