החלו העבודות להקמת הפארק המרכזי בשכונת חצרות המושבה

החלו העבודות להקמת הפארק המרכזי בשכונת חצרות המושבה

עיריית רחובות החלה השבוע בעבודות להקמת הפארק המרכזי בשכונת חצרות המושבה. הקמת הפארק, בשטח כולל של  10 דונם, תבוצע באמצעות הל"ר- החברה לפיתוח רחובות* עבודות הפיתוח במקום יימשכו עד לסוף שנת 2021.

ראש העיר רחמים מלול: "אנו שמחים להודיע לתושבים על התחלת הקמתו של הפארק החדש. שכונת חצרות המושבה תהיה משכונות הדגל החדשות של העיר, ובמרכזה יעמוד פארק מרווח, מאובזר וחדש שישמש את תושבי השכונה וכל האזור".

סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "אחרי תכנון מדוקדק וחבלי לידה, בימים האחרונים התחלנו להקים את הפארק המרכזי של  השכונה, שיהיה אחד הפארקים היפים ביותר בעיר עם מתקנים מהשורה הראשונה שיש היום בשוק".

הל"ר, החברה לפיתוח רחובות מבצעת עבור אגף גנים ונוף בעיריית רחובות את הקמתו של פארק חצרות המושבה . במסגרת העבודות תוקם מדשאה רחבת ידיים עם מתקני משחק, נדנדות ופיתוח נופי. השטח הכולל עליו יוקם הפארק החדש הינו כ- 10 דונם.

הפארק החדש יכלול מתחמי משחק לבוגרים, פעוטות ומתחמי כושר לבני נוער ולמבוגרים. לשלב הסופי של בחירת מתקני המשחק שיוצבו בשטח הפארק יהיו שותפים נציגי השכונה, במטרה לתת את המענה הטוב ביותר לתושבי המקום. ראש העיר, חמים מלול וסגן ראש העיר יניב מרקוביץ',  נמצאים בשיח שוטף עם נציגי תושבי השכונה אשר מעודכנים במהלכים השונים של העירייה, לרבות עבודות הפיתוח  והפארק בשכונה.

ראש העיר רחמים מלול: " אנו שמחים להודיע לתושבים על התחלת הקמתו של הפארק החדש. שכונת חצרות המושבה תהיה משכונות הדגל החדשות של העיר, ובמרכזה יעמוד פארק מרווח, מאובזר וחדש שישמש את תושבי השכונה וכל האזור."

סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "אחרי תכנון מדוקדק וחבלי לידה, בימים האחרונים התחלנו להקים את הפארק המרכזי של  השכונה, שיהיה אחד הפארקים היפים ביותר בעיר עם מתקנים מהשורה הראשונה שיש היום בשוק".

בעיריית רחובות מודים לנציגי התושבים בשכונה על שיתוף הפעולה, וימשיכו בהידברות איתם לטובת השכונה ותושביה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh