החלו העבודות  לשדרוג הגינה הציבורית בשכונת "אזורי וייצמן"

החלו העבודות  לשדרוג הגינה הציבורית בשכונת "אזורי וייצמן"

השבוע החלו העבודות שדרוג מתחם מתקני המשחק בגינה הציבורית בשכונת אזורי ויצמן, ברחוב פלדי. מתחם המשחקים החדש יוקם במקום המתחם הישן שפורק מהמקום.

המתקנים החדשים במקום יובאו במיוחד מחו"ל, וזוהי הגינה הראשונה בעיר שבה יוצבו מתקנים אלה. עבודות הפיתוח במקום צפויות להימשך כשבועיים.

סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "החלטנו להציב מתקנים חדשים ושונים, שטרם הוצבו בעיר, ואנו מחכים לתגובות הלקוחות הצעירים. אני מודה לתושבות ולתושבים על ההבנה והסבלנות. אני משוכנע שהקמת הגן החדש תיתן מענה לא רק לתושבי השכונה אלא לתושבי האזור כולו".

אגף גנים ונוף בעיריית רחובות החל בימים האחרונים את עבודת ההקמה של גן השעשועים החדש בגינה הציבורית בשכונת אזורי וייצמן (רח' פלדי). במקום היה במשך עשרות שנים גן שעשועים פעיל במיוחד שהעירייה נאלצה לסגור לפני חודשיים, מאחר והוא כבר לא עמד בתקני הבטיחות הנדרשים. במסגרת העבודות יוחלף  משטח הגומי בגן ויוצבו מתקנים חדשים. המתקנים יובאו במיוחד מחו"ל ויוצבו בפעם הראשונה בעיר. מתחם מתקני המשחק כולל: מתקן משולב בעל 3 מגדלים, 2 גשרים, 3 מגלשות, מדרגות נגישות, אלמנטים של טיפוס, הליכת ידיים ועוד, סביבון  עמידה, מתקן אתגרי, מתקן קפיץ, חצובת נדנדות.

הגינה הציבורית בשכונת אזורי ויצמן היא גינה מאוד מבוקשת, עם מאות מבקרים ביום. משבר הקורונה העולמי עיכב משמעותית את המשלוח של המתקנים שהיו אמורים להיות מותקנים בשטח מזה זמן, ותושבים רבים פנו לאגף גנים ונוף ולמחזיק התיק, עו"ד יניב מרקוביץ', בנושא הגן.

עבודות החלפת המתקנים בגן מצטרפות להשקעה נוספת שכבר בוצעה בגן בחודשים האחרונים, אשר כללה השלמת גינון והקמת מתחם כלבים לרווחת התושבים במקום. עם הגעתם של המתקנים מחו"ל העבודות החלו מיידית, וצפויות להסתיים בעוד כשבועיים.

סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "שכונת אזורי וייצמן הינה אחת מהשכונות הוותיקות והמאוכלסות ביותר בעיר. נאלצנו לפרק את כל מתחם המשחקים הישן מאחר והוא לא עמד בסטנדרט הבטיחות שעליו אנו מקפידים בכל הגנים בעיר. החלטנו להציב מתקנים חדשים ושונים, שטרם הוצבו בעיר, ואנו מחכים לתגובות הלקוחות הצעירים. אני מודה לתושבים על ההבנה והסבלנות. אני משוכנע שהקמת הגן החדש תיתן מענה לא רק לתושבי השכונה אלא לתושבי האזור כולו".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh