הטרגדיה הכפולה של משפחת אנבייה ברחובות

הטרגדיה הכפולה של משפחת אנבייה ברחובות

טרגדיה קשה היום בעיר רחובות. ברוך אנבייה ז"ל , בן ה- 18 שנרצח לפנות בוקר בדקירות סכין, הוא הבן השני תוך פחות משנה שמשפחת אנבייה מאבדת.  אשר, האח הגדול של הנרצח, שם קץ לחייו בתלייה לפני פחות משנה ועתה נחת על המשפחה אסון כבד נוסף.  אבל כבד ירד על המשפחה עם היוודע דבר האסון.

לדברי המשפחה וחבריו ברוך ז"ל היה בחור צעיר נורמטיבי ופעיל חברתית בטרם גיוס לצה"ל. בזירת הרצח נמצאו בקבוקי אלכוהול, החשוד ברצח נמלט עם כלי הרצח ובית המשפט הוציא צו איסור פרסום על פרטי החקירה.

אמבת אילנה טבאג'ה, בת דודתו של הנרצח, סיפרה: "קיבלתי טלפון מאחותי שאמרה לי 'לא שמעת?' ומיד שאלתי על האחיינים שלי. ואז היא אמרה לי 'תקשיבי, ברוך בבית חולים, הייתה קטטה, דקרו אותו'. קפצתי מהמיטה, והיה לי קשה מאוד לעכל את הבשורה. חצי שעה אחרי התקשרה אליי אחותו. לא ידעתי איך ל ספר לה שהוא כבר מת". 

בת הדודה הוסיפה: "המשטרה בינתיים לא אומרת כלום, הם בעיצומה של חקירה. הגופה נמצאת בנתיחה באבו כביר, אנחנו מקווים שמחר תיערך ההלוויה אבל עוד לא קיבלנו אישור לכך. זה ילד שבא ממשפחה נורמטיבית ורגילה. זה לא שהוא היה מעורב בפשע או הסתובב עם האנשים הלא נכונים. כל עוד אתה נמצא בגטו הזה – זה יכול לתפוס אותך. אם תרצה או לא, אתה מוצא את עצמך מעורב". 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh