הטרנדים הבולטים בסייבר ואבטחת מידע לשנת 2022 

הטרנדים הבולטים בסייבר ואבטחת מידע לשנת 2022 

המגמות האחרונות ב cyber security, שחשוב להכיר כדי להשתלב בתחום הסייבר  

בשנים אלה, עולם ההייטק משתנה ללא הרף, עם שינויים מרחיקי לכת עליהם אנו שומעים באופן יומיומי, במגוון תחומים. לצד כל השינויים והפיתוחים המגוונים שאליהם אנו עדים, חלה גם התפתחות גדולה בתחום הסייבר, משני הצדדים. מצד אחד, ההאקרים נעשים חכמים יותר ומקבלים כלים חזקים יותר ויותר על מנת לבצע פריצות לדלות מידע רגיש. עם זאת, מהצד השני, גם אנשי הסייבר ואבטחת המידע לא קפאו על השמרים, ובשנים אלה אנו רואים פיתוחים חשובים ביותר בעולם אבטחת המידע, אשר משחקים תפקיד קריטי במניעת פריצות. בכתבה זו, נתייחס לחלק מהשינויים המשמעותיים ביותר בתחום זה בתקופה האחרונה.

והשימוש באוטומציה cyber security 

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשי הייטק עושים שימוש בבינה מלאכותית – AI, והתוצאות מוצלחות ביותר.
בזכות הטכנולוגיה של למידת מכונה עצמאית (machine learning), ביחד עם הבינה המלאכותית, כיום ישנן מערכות הגנה מתקדמות ביותר אשר פועלות באופן עצמאי לחלוטין. כך, למשל, ניתן למצוא כיום מערכות הגנה אשר מתריעות ומזהות איומים באופן אוטומטי, ומטפלות בהם. יתר על כן, מערכות מתקדמות אף יותר, פיתחו את היכולת לחזות מראש איומים ופריצות, ובכך להקדים תרופה למכה. זוהי בשורה חשובה ביותר לעולם הסייבר, אך לצערנו, גם ההאקרים עושים שימוש יעיל בכלי החשוב של בינה מלאכותית, ולכן יש חשיבות גדולה ביותר להמשך קידום מערכות ההגנה דרך אוטומציה.

יעדי התקיפה הבולטים : הענן מכשירי הסלולר

יעדי התקיפה של ההאקרים משתנים עם השנים, ובתקופה זו, אנו רואים בעיקר ניסיונות לפרוץ למכשירים ניידים, כמו גם אל הענן. בשנים אלה, יותר ויותר אנשים מבצעים פעולות כלכליות משמעותיות דרך הנייד, כמו רכישות אונליין, העברת כספים והשקעות במניות. עובדה זו הופכת את הנייד ליעד בעל ערך רב עבור ההאקרים, אשר יכולים לדלות ממנו מידע פיננסי רגיש ביותר.

באשר לענן, שירותי הענן הנפוצים כיום מחזיקים באבטחה ברמה הגבוהה ביותר, עם אבטחה מקצה לקצה, אך ההאקרים עדיין יכולים לפרוץ אליהם דרך משתמשים. באמצעות מתקפות דיוג, שגיאות משתמש ומקרים נוספים, ישנן טכניקות רבות אשר מיועדות להפיל משתמש ברשת, ובכך לפרוץ לענן ולדלות מידע רגיש בעל ערך רב. לכן, רבים בתחום הסייבר עמלים כיום גם על שיפור אבטחת הענן ומודעות המשתמשים, על מנת לצמצם מקרים של פריצה דרך המשתמש כמה שניתן.

לימודי סייבר ואבטחת מידע : הזדמנות מצוינת להשתלב בשוק העבודה

אם גם אתם מעוניינים להיכנס לעולם הסייבר, ולקחת חלק במאמץ החשוב למניעת פריצות אלימות של האקרים, אשר פוגעות בהמונים ברחבי העולם, לימודי cyber הינם אפשרות מצוינת עבורכם. לימודים אלה מתאימים מאוד גם עבור מי שאינם בעלי ניסיון בתכנות או בתחום אחר בעולם ההייטק, ומהווים קפיצת מדרגה אדירה עבור כל אחד.

בתקופה זו, ישנם יתרונות גדולים ביותר בעבודה בעולם ההייטק. עם משרות מעניינות ונוחות, סביבת עבודה נהדרת, קולגות איכותיים ותנאי שכר מצוינים, לא קשה להבין מדוע רבים מעוניינים במשרות בתחום זה. בניגוד לתפיסה הרווחת, הדרך לשם לא צריכה להיות קשה וארוכה במיוחד. כיום, הביקוש למשרות בתחום ההייטק, ובפרט בתחום הסייבר, הינו גבוה במיוחד. מצב זה גורם לעלייה גדולה במשכורות אנשי הסייבר, אך גם מאפשר לאנשים בעלי היכולות והידע הדרושים, למצוא את העבודה המתאימה עבורם ללא קושי גדול. באמצעות קורס  סייבר ואבטחת מידע איכותי, תוכלו להשיג את קפיצת המדרגה שאליה אתם זקוקים, אשר תפתח לכם את הדלת למקצוע נהדר ונדרש, ששומר על כולנו ורק עושה טוב לעולם.

השכר בתחום הסייבר ואבטחת מידע
איש סייבר ואבטחת מידע מתחיל לרוב ישתכר כ-15-18 אלף ₪, כאשר תוך שנתיים יש להניח שהוא יכפיל את שכרו. זאת, בעיקר במצב בו העובד ממשיך ללמוד, להתמחות בתתי תחומים בעולם הסייבר. הדרישה ההולכת וגדלה לאנשי סייבר גורמת לביטחון תעסוקתי גדול, ואפשרויות רבות בתוך עולם ההייטק.

מה לומדים במסגרת המסלול המקיף cyber security?   

המסלול  מורכב מ-12 קורסים שונים בשני תחומים 2 עיקריים : 

  • קורסים ללמידת מערכות הפעלה וכלי תוכנה
  •  קורסים ייעודיים לסייבר

להלן סדר הנושאים הרצוי בקורס סייבר שתרצו ללמוד:

  • להלן קורסים ללמידת מערכות הפעלה וכלי תוכנה:
  • קורס יסודות מערכת הפעלה לינוקס –  Linux Fundamentals קורס מקיף ומעשי הכולל לימוד יסודות מערכת ההפעלה לינוקס הבנויה בקוד פתוח ונמצאת בשימוש רחב בתעשייה למגוון מטרות של אנשי סייבר. מדובר בתכנית לימוד רחבה הנותנת דגש רב לביצוע תרגול לצד צבירת ניסיון מעשי.
  • קורס Networkingנלמד  על תהליך העברת מידע בין שני מחשבים, פרוטוקולים דומיננטיים בתעשייה: LAN \ MAN \ WAN, וכן מתמקד ביישום TCP \ IP Stack האפליקציות שקשורות עמהן.
  • Python – נא להשלים
  • BASH
  • Git
  • להלן  קורסים ייעודיים לסייבר
  • קורס יסודות הסייבר  ואבטחת מידע  Cyber Security Fundamentals –  קורס מבוא לתחום הסייבר המעניק לסטודנטים את עקרונות תחום הסייבר ואבטחת המידע.  במסגרת קורס זה הסטודנטים ילמדו הלכה למעשה אודות עולם הסייבר, על תפקידם של אנשי סייבר, שכבות הגנה אבטחת מידע, פריצות נפוצות ברשת.
  •  
  • קורס Cyber Attack Infrastructure – בתחום הסייבר ואבטחת המידע ישנם מגוון רחב של סוגי פריצות סייבר ואפשרויות עבור האקרים לתקוף את הנכסים הדיגיטליים ברשת על מנת לפגוע, להפיק רווח, לגלות מידע עסקי, לבקש כופר ועוד.
    במסגרת הקורס לומדים איך לנטר ולזהות נקודות תורפה ברחבי הרשת והמרחב הדיגיטלי של החברה ניטור וחיפוש אחר בעיות ופרצות ברשת.
  • קורס Malware Analysis נלמד איך לפרק ולהבין איומים פוטנציאלים של תוקפים ואיומים ברשת, ניטור ובחינת תוכנות זדוניות ויצירת פתרונות ואיך תוקפים את האיום בחזרה.
    עוד נלמד על שיטות העבודה היעילות ואת השימוש הנכון בשפות התכנות, על מנת לבצע פעולות מסוג זה בשביל לסגור את הפרצות למנוע מהאקרים את מבוקשם.
  • הכנה מקיפה ומקצועית לבחינת הסמכה CEH בחינת מיון מקצועית של המועצה הבינלאומית ליועצי מסחר אלקטרוני במסגרת הבחינה תצטרכו לענות על   125 שאלות עם תשובות מרובות במשך ארבע שעות.
    תעודת הסמכה של CEH מייחדת אתכם כאנשי מקצוע בתחום אבטחת מידע וסייבר לעומת אלה שיש להם רק יכולות לעקוב אחר תהליכים בסיסים.
  • קורס Forensics Investigation & Incident Response  – במסגרת קורס זה נסקור את בחינת עקרונות העבודה ותהליכי התגובה לחדירת מתקפות סייבר, מציאת פרצות אבטחה וכמו כן תיעוד מקיף ככל שניתן של הפרצה בשכבת ההגנה והגורם שלה.
  • קורס Penetration Testingבמסגרת לימודים אלה נבחןו יעשו בדיקות מבדקי חדירה נחקור את תחום ההאקינג בסביבת WEB, נבצע מבדקי חדירה מקיפים תוך שימוש במגוון רחב של טכניקות וטכנולוגיות רלוונטיות, חיפוש אחר חולשות ופרצות אבטחה שבמהלכם הסטודנטים ילמדו איך לבדוק רמת האבטחה תוך ניסיונות פריצה לאתרי אינטרנט.

לימודי cyber security  ב Real Time Group

קורס סייבר ואבטחת מידע  של מכללת Real Time Group –  הוא קורס מקיף ומעשי המתבסס על הניסיון הרב של מרכז הפיתוח בעבודת QA לצד פיתוח תוכנה.
הסילבוס והתכנים של לימודי  סייבר ואבטחת מידע במכללה מתעדכנים על בסיס קבוע.
כיום ישנה דרישה גבוהה מצד לקוחותינו לפרויקטים בתחום, ולכן אנו מחפשים מועמדים המעוניינים להצטרף אלינו – ללמוד ולעבוד איתנו.

Real Time Group – מרכז הכשרה למקצועות ההייטק

בית תוכנה, מרכז הדרכה ומיקור חוץ – בואו ללמוד ולעבוד אתנו!

פיתוח קריירה בהייטק במסלול מותאם הכולל סטאז' מעשי והשמה –

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh