הישראלי השני בחלל, איתן סטיבה, ביקר הבוקר בבית הספר "ניצני המדע"

הישראלי השני בחלל, איתן סטיבה, ביקר הבוקר בבית הספר "ניצני המדע"

הבוקר (13.4) זכו תלמידי כיתות ה'-ו' בביה"ס ניצני המדע לביקור מיוחד: אילן סטיבה, הישראלי השני שיטוס לחלל הגיע לשוחח עם התלמידים על מדע, חלל והגשמת חלומות. "ניצני המדע" הוא בית הספר הנבחר ממחוז המרכז והראשון מבין כל בתי הספר בישראל שזכה לביקורו של אל"מ (מיל') סטיבה שטיסתו לחלל תהווה פרויקט לאומי.

תלמידי ביה"ס המשתתפים בתכנית "ספייס סטארטפס" ואולמיפיאדת החלל ע"ש אילן רמון זכו לפגוש הבוקר את איתן סטיבה, הישראלי השני שצפוי לבקר בחלל לטובת משימה לאומית וקידום ניסויים מדעיים מטעם גופים ישראליים.

התלמידים זכו למפגש לאחר שזכו במקום הראשון בתחרות "אתגר בחלל" במסגרתה הציגו תמונה המדמה תנאים של מיקרו כבידה, המדמים את המצב של הגוף האנושי בחלל. במפגש סטיבה ביקש לשמוע את שאלותיהם של התלמידות והתלמידים וענה לכולן בסבלנות ובאריכות. לפני המפגש סייר סטיבה ברחבי בי"ס עם שרה והב, מנהלת המחלקה לחינוך יסודי בעירייה, דורית נדלר, מנהלת בית הספר, רונית רוזנבוש, הממונה על לימודי מדע וטכנולוגיה בבתי הספר היסודיים במחוז מרכז, הצוות החינוכי בבית הספר וגורמים נוספים.

סטיבה התרשם מהסיור בבית הספר ומהשיח המשותף עם התלמידים שהפגינו סקרנות וידע רב בתחומי המדע, החלל, החדשנות והמחקר.

בחודש מאי הקרוב צפויים תלמידי כיתה ו' בבית הספר להשתתף בגמר תחרות נוספת "חקר חלל".

ראש העיר רחמים מלול: "תלמידי רחובות ממשיכים להביא גאווה גדולה לעיר ומצליחים להגיע להישגים יוצאי דופן. הביקור המרגש של סטיבה שימח וריגש את החוקרים הצעירים שזכו לפגוש מקרוב את אחד האנשים שיזכו לבקר בחלל".

זהר בלום מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "מערכת החינוך ברחובות היא מהמובילות בישראל. התלמידים התרגשו לפגוש הבוקר את איתן סטיבה הצפוי להיות הישראלי השני שמגיע לחלל ולמלא משימה לאומית. אני מודה לסטיבה על הביקור ומאחל הצלחה רבה לתלמידים ביה"ס המתמודדים בתחרות "חקר החלל" על המקום הראשון".

אפרת צוקרמן מנהלת אגף החינוך והנוער: "המפגש החינוכי עם סטיבה הציג בפני התלמידים את האפשרויות המרגשות העומדות בפני חוקרים צעירים. אני מודה לצוות בית הספר ולמנהלת בית הספר דורית נדלר על האקלים החינוכי המיטבי המטפח סקרנות ויזמות ולרונית רוזנבוש הממונה על לימודי מדע וטכנולוגיה מטעם מחוז המרכז על הביקור הנהדר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh