המרוץ המסורתי "לאורו" לזכרו של רונן לוברסקי ז"ל יתקיים ברחובות ב-19.5

המרוץ המסורתי "לאורו" לזכרו של רונן לוברסקי ז"ל יתקיים ברחובות ב-19.5

עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו את המרוץ אשר מהווה את אירוע השיא השנתי של עמותת "לאורו", שהוקמה לזכרו ולהנצחת מורשתו של תושב העיר סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל, שנרצח בפעילות מבצעית ברמאללה. המרוץ יתקיים בכמה מסלולים: מסלול לבני נוער עם צרכים מיוחדים בליווי בני נוער מבתי הספר התיכונים בעיר, מסלול 2 ק"מ למשפחות ומסלול 6 ק"מ לבני נוער מגיל 14 ובוגרים. ראש העיר, רחמים מלול: "אנחנו מחבקים את משפחתו ואת חבריו ורעיו לנשק המשתתפים במרוץ לזכרו, וקוראים לתושבי העיר לקחת חלק במירוץ".

הציבור מוזמן להירשם ולהשתתף >> bit.ly/383Fagi

עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות מזמינות את הציבור להשתתף במרוץ "לאורו"
שיתקיים זו השנה הרביעית ברציפות לזכר תושב העיר סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל. המרוץ יתקיים ב-19.5, התכנסות בשעה 16:30 באתר הפרדסנות והזנקה בשעה 18:00. בשעה 17:30 ייערך טקס במעמד ראש העיר רחמים מלול, יו"ר הכנסת לשעבר חה"כ יולי (יואל) אדלשטיין, מ"מ ראש העיר, זוהר בלום וחבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, רועי שרעבי.

סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל, שירת כלוחם ביחידת דובדבן ובמהלך פעילות מבצעית ברמאללה הוא נרצח על ידי מחבל. בן 20 היה במותו וזמן קצר לאחר האסון מצאה משפחתו פנקסים אישיים בהם כתב את מחשבותיו וגילתה סרגל ערכים וניסח לעצמו מודל חיים "לעשות עם עצמך חושבים כל סופ"ש או כל יום מה נתת השבוע, כמה נתת השבוע מעצמך, איך ניתן לשפר ומה לשמר".

עמותת "לאורו" שהוקמה לזכרו של סמ"ר לוברסקי ז"ל ולהנצחת מורשתו, מעודדת לאהבת הארץ ולציונות, באמצעות הפעלת תוכניות שונות לילדים ובני נוער המעודדות אותם לתת מעצמם, לחברים, למשפחה, לקהילה, לחברה ולמדינה. העמותה פועלת בקרב אוכלוסיות מגוונות מתוך מטרה לחבר ביניהן ולהעצים אותם. אירוע השיא של העמותה מדי שנה הוא מרוץ "לאורו".

המרוץ יתקיים ברחובות בכמה מסלולים: מסלול לבני נוער עם צרכים מיוחדים בליווי בני נוער מהתיכונים בעיר – ללא עלות, מסלול 2 ק"מ למשפחות בעלות סמלית של 50 ₪ למשפחה, ומסלול 6 ק"מ לבני נוער מגיל 14 ובוגרים, כשגילאי 18-14 משתתפים ללא עלות ובוגרים מעל גיל 18 בעלות 50 ₪. ההרשמה למרוץ תיעשה דרך אתר עמותת "לאורו".

בהמשך מתוכנן להתקיים גם מרוץ שליחים לילי לירושלים, שיכלול עליה לקבר ואזכרה לסמ"ר לוברסקי ז"ל, צעדה וסיום בטקס חגיגי ומרגש ברחבת הכותל המערבי.

מסלולי המרוץ ברחובות יחולקו לחמישה קטעים, כשבסוף כל קטע תוצב עמדה בה כל קבוצה תקבל חלק מפאזל. בתום המסלול כל קבוצה תסיים עם חמישה חלקי פאזל שיתחברו זה לזה לתמונה אחת גדולה. בפאזל יבואו לידי ביטוי רוחו ומידותיו של סמ"ר לוברסקי ז״ל, כשכל חלק בפאזל יציג את אחת המידות הבאות: רעות, ענווה, מקצועיות, דבקות במטרה, אחריות.

ראש העיר רחובות, רחמים מלול: "רונן גדל ברחובות, למד בביה"ס 'קציר', היה הלוחם הראשון בדובדבן שנהרג על ידי מחבל בפעולה מבצעית. רונן היה צעיר מעורר השראה, חדור מטרה, שהצטיין בכל דבר שעשה, בצניעות ובענווה. אנחנו מחבקים את משפחתו ואת חבריו ורעיו לנשק המשתתפים במרוץ לזכרו, וקוראים לתושבי העיר לקחת חלק במירוץ".

חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: "אנו רואים משמעות גדולה בקירוב הקהילה לכל פעילות ספורטיבית בעיר, בוודאי כזאת הקשורה להנצחת תושב העיר שנפל בפעילות מבצעית וקוראים לכל מי שיכול להירשם ולהצטרף".

מנכ"ל החברה העירונית רחובות, אייל פרנקל: "החברה העירונית נרתמת לסייע בקיום המרוץ לזכרו של רונן, אשר במהלכו באים לידי ביטוי ערכים חברתיים משמעותיים, וקיומו מהווה חיבוק של תושבי העיר למשפחתו וחבריו".

רישום למרוץ אינו כרוך בתשלום לקטינים המשתתפים במירוץ ולמשתתפים עם צרכים מיוחדים, עלות למסלול המשפחות – 50 שקל למשפחה, והמסלול לבוגרים מעל גיל 18, בעלות של 50 ₪ למשתתף שישולמו לעמותת "לאורו". פרטים והרשמה באתר החברה העירונית רחובות או בקישור הבא >> bit.ly/383Fagi

לאתר עמותת "לאורו": www.le-oro.com

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh