המתנדבות של פורום נשים רחובות

המתנדבות של פורום נשים רחובות

גם בימי קורונה- הן ממשיכות ללמוד אבל גם מתנדבות: הסטודנטיות בפרויקט "הזדמנות שניה" של פורום נשים רחובות מסייעות למערך העירוני.

פרויקט "הזדמנות שניה" של פורום נשים רחובות מאפשר לנשים תושבות העיר לרכוש השכלה לתואר ראשון באמצע החיים, עם משפחה וילדים, באמצעות מלגות עירוניות.

בשבוע שעבר סטודנטיות במסגרת פרוייקט "הזדמנות שנייה" השתלבו בהתנדבות במתן מענה לקניות למטופלי רווחה, וכן בחלוקת מזון למבודדים לקראת שבת, לתושבים  שאינם יכולים לצאת מביתם לקניות.

גם השבוע עלו הצרכים וסטודנטיות יצאו לסייע לפי דרישה לחלוקת ושינוע  מזון לקשישים, וכן לעזרה נוספת באריזה ו/ וטלפונים.

כמובן שיש הקפדה על הוראות משרד הבריאות ועל מיגון ושמירה על המתנדבות.

בימים אלו של חוסר ודאות והסתגרות בבתים, הצוות בפורום נשים רחובות עומד בקשר עם הסטודנטיות במסגרת פרוייקט "הזדמנות שניה" לבדיקת תמיכה בלימודיהן  בזמנים אלו, כאשר הלמידה מקוונת, הילדים כולם בבית ובכל זאת יש משימות לימודיות .

חברת המועצה, אוה גור, מחזיקת תיק מעמד האשה: "אני גאה בכל אחת ואחת מהמתנדבות שלנו, גם בימים אלה של חוסר ודאות ודאגה למשפחה שלהן – הן יוצאות ותומכות בקהילה".

אביבה חלבי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האשה: "אנו בוחנות שיעורי עזר מקוונים וסיוע במטלות הלימודיות שיתקיימו עם המתנדבים והמתנדבות. ויחד עם זאת, הסטודנטיות מוצאות זמן להתנדב כאשר יש צורך ואנו פונות אליהן. ההתנדבות היא בתחומים שונים ובשיתוף פעולה עם אגף שכונות ואגף הרווחה והשירותים החברתיים. העובדים והעובדות הסוציאליות פועלים ממש סביב השעון באיתור הצרכים ומענה לפניות של התושבים הנזקקים, הקשישים והנצרכים לסיוע בעת משבר זה".

סגן מנהל אגף השכונות, אופיר עותמי: "הסטודנטיות של פרוייקט "הזדמנות שניה" הן משימתיות ואחראיות באופן יוצא מן הכלל, ואנו מודים להן על כל הסיוע לתושבים במסגרת פעילות אגף השכונות".

תושבות העיר שרוצות לסייע ולהתנדב יפנו לנירית שדה- רכזת הזדמנות שנייה בפורום נשים רחובות – בטלפון 08-9352419.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh