הנוער ינהג אחרת

הנוער ינהג אחרת

בקריית החינוך 'דה-שליט' ברחובות סיימו את הפרויקט לנהיגה נכונה בכביש

תלמידי קריית החינוך 'דה שליט' עברו שיעורים בנושא בטיחות בדרכים, ערכו כנס מיוחד, קיבלו הסברה מקפת והטביעו סמלים שציירו על חולצות

תלמידי קריית החינוך ע"ש עמוס דה שליט ברחובות ציינו בשבוע האחרון את סיום פרויקט "הנוער ינהג אחרת", שמהווה חלק ממערך הסברה כולל הנוגע בנהיגה נכונה בכביש על כל סוגי כלי הרכב, ובהם אופניים חשמליים, רכב דו גלגלי וכלי רכב.

הפרויקט נערך ביוזמתם של סגן ראש העיר, מחזיק תיק נוער וצעירים, עו"ד מתן דיל, וסגן ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום בשיתוף קריית החינוך 'דה שליט', מחלקת הילדים והנוער ומחלקת בטיחות בדרכים באגף ביטחון ובטיחות.

זהר בלום: "נהיגה בטוחה ונכונה היא חלק אינטגרלי ממערכת החינוך. אירוע שכזה מאגד בתוכו את כל האלמנטים שמבטיחים למידה טובה יותר והתנהגות נכונה יותר בכביש. שיתוף פעולה שכזה מבורך ואף מציל חיים".

עו"ד מתן דיל: "פרויקט הוליסטי למניעת התנהגויות סיכוניות בכביש הוא התמהיל הנכון. שיתוף פעולה בין גופי החינוך בעיר תמיד מביא לתוצאות טובות יותר ובכך בני הנוער מרוויחים פעילות חינוכית/ערכית ומצילה חיים בתוך מסגרת שעות הלימודים".

בתחילת התהליך כל כיתה עברה שיעורי חברה בנושא, ובסיום נבחר, בתהליך כיתתי, סלוגן שנכתב והוטבע על חולצה. בני הנוער עברו הסברה מקיפה על הסכנות והסיכונים בכביש, וכל זאת תוך שילוב תיאוריה ועבודה מעשית.

כאות לסיום הפרויקט התכנסו התלמידים ושמעו הרצאה ועדות אישית של נפגע תאונת דרכים, השתתפו בסימולטורים של "מדמי שיכרות", שרו, קראו קטעי קריאה בנושא ונערכה תחרות כרזות בין כל הכיתות. את האירוע חתם הצמד המצליח עידו    Bוצוקי, שהופיעו לבקשת התלמידים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh