הסגנים הקימו שבט… צופים

הסגנים הקימו שבט… צופים

העיר רחובות ממשיכה להרחיב ולקדם את פעילותן של תנועות הנוער השונות בשטחה. כך, בשנה הבאה ובזכות שיתוף פעולה ייחודי בין סגני ראש העיר, זהר בלום ועו"ד מתן דיל, יקום שבט צופים חדש במערב העיר, רחובות ההולנדיתכפר גבירול. פעילות השבט החדש מצטרפת לשלושה מוקדי פעילות נוספים של התנועה שכבר קיימים בעיר: שבט שני"ר, שלוחת ירדן ושבט סער. ההחלטה על פתיחת השבט החדש התקבלה בעקבות בקשות שהגיעו מהורים רבים משתי השכונות.

השבט החדש שיחל פעילותו בשנה הבאה יעבוד בסמוך לבית הספר ע"ש יצחק נבון, אשר גובל בין שתי השכונות. בשלב הראשון הוא צפוי להיפתח עבור תלמידי כיתות ו' עד ט' וככל ששכבת ההדרכה תגדל, כך תורחב פעילותו גם לשכבות הצעירות יותר.

זהר בלום: "מערכת החינוך ברחובות מספקת מעטפת מלאה עבור התלמידים, החל מתכנים וחומרי לימוד ברמה גבוהה, צוותים חינוכיים איכותיים, מוסדות לימוד מטופחים ועוד. ההשתתפות בפעילויות של תנועות הנוער כמו הצופים, לדוגמא, היא חלק חשוב ובלתי נפרד מהמעטפת החינוכית והערכית עבור התלמידים, במסגרתה הם מתנדבים בקהילה, סופגים ערכים טובים ואף לומדים מכך. בעצה אחת עם מתן דיל, החלטנו להקים שבט צופים נוסף בעיר רחובות, שיספק מענה לתושבי השכונות במערב העיר, אנו מקווים שהשבט החדש יצמח וישגשג כמו שאר תנועות הנוער בעירנו".

עו"ד מתן דיל: "הפעילות הענפה של תנועות הנוער ברחובות מבורכת, היא טומנת בחובה ערכים חיוביים עבור המשתתפים בה ומקדמת עשייה עם הקהילה ועבור הקהילה. יחד עם חברי, זהר בלום, החלטנו להרים את הכפפה ולהקים שבט צופים שייתן מענה לשכונות מערב העיר. ההחלטה על הקמת השבט נועדה לענות על צרכי התושבים ולבקשתם, ואני מלא סיפוק על כך".

מהנהגת הצופים נמסר: "מספר החניכים בשבטים שלנו עולה בהתמדה בשנים האחרונות, אנו שמחים ומברכים על הקמת שבט חדש ברחובות ההולנדיתגבירול אנו צופים שהשבט ישגשג ויצמח". מהנהגת ההורים בשכונות  נמסר: "אנחנו מודים לזוהר בלום ומתן דיל על הסיוע בהקמת השבט, אשר ישרת את כל מערב העיר, נעשה כל אשר שביכולותינו על מנת שהשבט יקום עם בסיס רחב של הורים מתנדבים אשר יובילו את צופי העיר צעד נוסף קדימה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh