העברת כספים מחו"ל

העברת כספים מחו"ל

ישנם ישראלים רבים המחזיקים כספים בחשבונות בנק בחו"ל במדינות כמו אנגליה, צרפת, פולין, שוויץ, קפריסין, ארה"ב ועוד. כספים אלו הופקדו על ידם בחשבונות בנק במדינות הספציפיות; אם במסגרת עבודה בחו"ל, העברת כספים מחו"ל לישראל או במסגרות אחרות. כיום, קיימת חקיקה גלובלית ורגולציה מקומית שמטרתה להלחם בכסף שחור וכתוצאה מכך ישראלים רבים המבקשים לבצע העברת כספים לחו"ל וממנה נתקלים בסירובים מהבנק, בכל מקרה בו מופיע ולו החשד הקטן ביותר להלבנת הון או עסקים שאינם כשרים. הגורמים הבנקאיים פשוט מסרבים לקבלים את הכספים הללו, לעתים גם במקרים בהם מוצגים כל המסמכים והאישורים לכך. התוצאה? פגיעה בבעל הממון ואף בפעילות העסקית שלו.

לא מבצעים העברת כספים לחו"ל וממנה בלי התייעצות עם עורך דין

חשוב להבין שהדילמה שלכם לא מתחילה ונגמרת בשאלה כיצד לבצע העברת כספים לחו"ל וממנה, אלא גם מיהו עורך הדין שיוכל לסייע לכם בכך. זכרו, אין להתחיל בתהליך כל עוד אתם לא מגובים ומלווים על ידי עורך דין מומחה שיוכל להציג בפני כל הגורמים בישראל את המסמכים והאישורים לכך שהכוונות שלכם טהורות. לכן, כדאי להקפיד לבחון בשבע עיניים את עורכי הדין שהחיפוש העתידי שלכם יעלה. בדקו כי:

  • יש לעורך הדין שבחרתם ידע בנושא הספציפי הזה. מדובר בתחום רגיש מאין כמותו ועל איש המקצוע לדעת בדיוק כיצד לגשת לכל תיק, ומהם הנהלים הנדרשים לפעולה נכונה. כל מקרה לגופו, וככל שלבעל המקצוע יש יותר ניסיון עם יותר תיקים כך תוכלו להיות בטוחים יותר שיידע כיצד להתמודד עם המקרה הספציפי שלכם, תוך שהוא נשען על נסיונו ולקחי העבר ממקרים קודמים בהם עסק.
  • יש לו לקוחות מרוצים – איש מקצוע מהימן ישמח לחלוק אתכם דרכי תקשורת עם לקוחות עבר שהיו מרוצים מעבודתו, וישמחו לספר לכם על כך. אם עדיין לא הגעתם לשלב הזה, חיפוש קצר באינטרנט יעלה בפניכם את הביקורות וההמלצות שאתם מחפשים.
  • זמינות – עליכם לבחור באיש מקצוע שיש לו זמן עבורכם, כלומר הוא יוכל להקדיש לכם מקסימום זמן לא רק בכדי לעבוד על התיק אלא לענות על שאלות שונות, לתת לכם מענה במידה ואתם לא בטוחים, ובאופן כללי ללוות אתכם יד ביד לכל אורך התהליך.

עשו זאת נכון

כעת, אתם כבר יודעים ומוכנים להתחיל בתהליך, ואתם מודעים לעובדה שאינכם יכולים לעשות זאת ללא עורך דין בנקים מומחה. אז אם אתם מעוניינים לבצע העברת כספים מחו"ל או לחו"ל ואתם מעוניינים להבטיח שלא תשלמו מיסים כפולים, או שהכסף שלכם לא יילך לאיבוד חלילה בדרך, זה הזמן לפנות לשירותיו של עורך דין מקצועי. ברגישות הנדרשת ממנו, ילווה אתכם צעד צעד בתהליך שעלול להיראות לפעמים מעט מאיים, עד לסיום מוצלח של התהליך והוכחת חפותכם. וכמובן, עד לכניסה בטוחה של הכסף לחשבונכם!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh