העירונוער ואגף הספורט ביוזמה משותפת: סדנאות קרב מגע לנערות ללא עלות

העירונוער ואגף הספורט ביוזמה משותפת: סדנאות קרב מגע לנערות ללא עלות

יוזמה משותפת לעירונוער ואגף הספורט בחברה העירונית: סדנאות קרב מגע לנערות בגילאי 12-18* הסדנאות לא כרוכות בתשלום אך מותנות בהרשמה מראש בלינק https://bit.ly/32qDJBB

כחלק ממחאה כלל ארצית, בתחילת השבוע התקיימה הפגנה ברחבת העירייה נגד אלימות כלפי נשים. בראש המפגינים עמד ראש העיר, רחמים מלול וסיפר כי כבר ביום הראשון ללימודים יפתחו המורים את השנה עם המסר החשוב הקורא לכבד כל אדם באשר הוא ולהפסיק את האלימות כלפי נשים. לצד החינוך לערכים וכבוד הדדי, מערכת החינוך העירונית מאפשרת לנערות המעוניינות להשתתף בסדנאות קרב מגע להירשם לסדנה ללא כל עלות מצידן.

את הסדנאות יעביר שחר יזרעאלי, מדריך מוסמך ובעל חגורה שחורה דאן 5 בקרב מגע. בסדנאות ילמדו הנערות יסודות הגנה עצמית, יעבדו על חיזוק הביטחון העצמי ויקבלו כלים להתמודדות עם מצבים חברתיים מורכבים.

העירונוער ואגף הספורט פתחו את ההרשמה לשלוש סדנאות שיתקיימו בעירונוער בתאריכים 2.9, 3.9 וב-6.9., ניתן להירשם מראש בלינק >>> https://bit.ly/32qDJBB לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון – 08-937-6700

זהר בלום, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "ברחובות אנחנו מקפידים על חינוך ערכי ומוסרי ומחנכים את הנערים והנערות לכבוד הדדי.  במסגרת יוזמה זו אנו פונים לנערות צעירות המעוניינות לרכוש כלים להגנה עצמית ותחושת ביטחון להצטרף לאחת מהסדנאות, ללא תשלום כמובן. אני מודה לאבי יוספי מנהל מחלקת הנוער על יוזמה חשובה זו".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh