העירייה פעילה במתכונת מצומצמת, הקלות לבעלי עסקים קטנים

העירייה פעילה במתכונת מצומצמת, הקלות לבעלי עסקים קטנים

ראש העיר כינס במוצ"ש הערכת מצב דחופה בלשכתו בשיתוף כל הגורמים הרלוונטיים: סגניו, מנכ"ל העיריה ומנהלים רלוונטיים, וכן מנכ"ל החברה העירונית ומנכ"ל רשת חוויות.

עקב פניות של בעלי עסקים לראש העיר, סוכם כי עסקים קטנים שעוסקים במסחר ובתי עינוגים עד 150 מטרים יוכלו לדחות את תשלום הארנונה הקרובה עד ל- 1.5 באמצעות בקשה מקוונת לאגף המיסים.

ראש העיר, רחמים מלול: "תושבות ותושבים יקרים, אנו עוברים מעתה לשגרת חיים אחרת ושונה, אך יחד נעבור את זה בשלום. אנו נוקטים צעדים ככל שניתן על מנת להקטין את החשיפה לנגיף, ויחד עם זאת עומדים לרשות התושבים בכל השירותים, וכן לכל תמיכה וסיוע במגוון דרכים: לתושבים בבידוד, להורים, לעסקים ולכל מי שזקוק לכך".

בהתאם להנחיות הממשלה, מוסדות חינוך לרבות גני הילדים, הפעוטונים, מעונות היום והחינוך המיוחד – יהיו סגורים החל מהיום.

כל פעילות הפנאי מבוטלת, ולפיכך החל מהיום, כל פעילות חוגים או הרצאות לא תתקיים בכל מסגרת עירונית לרבות החברה העירונית ורשת חוויות.

בעיריית רחובות נערכים לעבודה במתכונת מצומצמת יותר, רק עם מצבת העובדים החיוניים, וכולם ייבדקו בכניסה עם מצלמת חום תרמית.

כמו כן לא תתקיים קבלת קהל במשרדי העירייה.

עיריית רחובות תטפל בצורכי תושבי העיר המצויים בבידוד באמצעות הבית החם באגף השכונות, שעובדיו יספקו להם מצרכים חיוניים.

בעקבות פניות של בעלי עסקים לראש העיר, הוחלט על הקלה בארנונה לעסקים קטנים: בעלי עסקים קטנים שעוסקים במסחר ובתי עינוגים בגודל של עד 150 מטרים, אשר מתקשים לשלם את הארנונה התקופתית הקרובה שמועד תשלומה יהיה ב- 1.4, יוכלו לדחות את התשלום בחודש ימים ל- 1.5.20 בכפוף לפניה לאגף המיסים בבקשה לדחיית תשלום באופן מקוון בקישור:

https://www.rehovot.muni.il/moked-tax/

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh