העצמת נערות בעירונוער: סדנת פוטותרפיה בבית הספר למנהיגות נוער

העצמת נערות בעירונוער: סדנת פוטותרפיה בבית הספר למנהיגות נוער

הנערות עבדו סדנה לתרפיה באמצעות צילום, כחלק מתהליך להעצמה ופיתוח מודעות עצמית. חבר המועצה אסף אל-בר, מחזיק תיק נוער וצעירים: "מחלקת הנוער של עיריית רחובות מציעה לנוער ברחובות מגוון רחב של אפשרויות לתהליכים של העצמה, התפתחות אישית ומנהיגות".

קבוצת הנערות אשר פועלת במסגרת בית הספר למנהיגות נוער בעירונוער, באגף החינוך בעיריית רחובות, עברה בימים אלה סדנת פוטו-תרפיה בסימן דיוקן עצמי. מדובר בתרפיה באמצעות שימוש במדיה ובצילום ככלי לביצוע התהליך. במהלך הסדנא קיבלו הנערות כלים יצירתיים להתבוננות עצמית באמצעות צילום. מדובר בתהליך מעצים שמגביר את תחושת השייכות, המודעות העצמית ומפתח כישורים חברתיים.

קבוצת הנערות פועלת במשך כל השנה ועוסקת במגוון רחב של נושאים אשר קשורים לגיל ההתבגרות ולהעצמה ומנהיגות בכלל. הקבוצה פועלת זו השנה השישית בעירונוער בהצלחה רבה, בהדרכתה של  גלית גידו.

חבר המועצה אסף אל-בר, מחזיק תיק נוער וצעירים: "מחלקת הנוער של עיריית רחובות מציעה לנוער ברחובות מגוון רחב של אפשרויות לתהליכים של העצמה, התפתחות אישית ומנהיגות. תכנית הפוטותרפיה היא דוגמה ליצירתיות ולמגוון הזה. אני מבקש להודות לגלית גידו שמובילה את הקבוצה ולכל העושים במלאכה בעירונוער".

אבי יוספי, מנהל מחלקת הנוער באגף החינוך: "קבוצת הבנות הינה מודל לחיקוי ברמה הארצית. רשויות אחרות בארץ פונות ומגיעות לכאן כדי ללמוד כיצד עושים זאת נכון.  יישר כוח לעוסקים במלאכה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh