הערכת מצב בעיריית רחובות בנושא מגיפת הקורונה

הערכת מצב בעיריית רחובות בנושא מגיפת הקורונה

לאחר הערכת מצב בעיריית רחובות:  ראש העיר, רחמים מלול, קורא לציבור להקפיד על הוראות משרד הבריאות למניעת התפשטות ההדבקה בנגיף הקורונה.

הבוקר התקיימה הערכת מצב בעיריית רחובות בראשות ראש העיר, רחמים מלול ובהשתתפות מנכ״ל העירייה, דורון מילברג. כל זאת לאור הודעות משרד הבריאות וראש הממשלה, בנימין נתניהו, אתמול בנושא.

עקב הנחיות משרד הבריאות האוסרות קיום התקהלות של עד 5,000 איש, נבדק נושא אירוע פורים הצפוי בשבוע הבא. הוחלט כי אירוע פורים בגן המייסדים יתקיים כרגיל. זאת משום שבהתאם לתכנון השטח יחד עם המתקנים והציוד במקום, שוהים בו עד 3000 איש, פחות מהמצוין בהנחיות משרד הבריאות.
לכן הוחלט שלא לדחות את האירוע.

גם אירוע ״שלג ברחובות״ הצפוי להתקיים ביום רביעי בגן המייסדים- לא יבוטל.

בנוסף, בהתייעצות עם מחזיק תיק החינוך, ממלא מקום ראש העיר זוהר בלום ומחזיק תיק קשרי חוץ, סגן ראש העיר יניב מרקוביץ׳, ראש העיר החליט לדחות את בואה של משלחת תלמידים מהעיר התאומה היידלברג בגרמניה, שהיו צריכים להגיע ולהתארח ברחובות בסוף החודש בבתי תלמידים מתיכון ״קציר״.

ראש העיר, רחמים מלול: "אנו קשובים להוראות משרד הבריאות ועוקבים כל העת אחר המצב בעיר. אני קורא לכל התושבות והתושבים- הקפידו על הוראות הזהירות וההנחיות של משרד הבריאות למניעת ההדבקה בנגיף הקורונה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh