הפופולאריות של חברות שליחויות אוכל בתקופת הקורונה

הפופולאריות של חברות שליחויות אוכל בתקופת הקורונה

תקופת הקורונה הביאה שינויים רבים בכל תחומי החיים של כולנו. אז מהי ההשפעה על הפופולאריות של חברות שליחויות האוכל כמו וולט לדוגמה? התשובות בהמשך!

מה עשתה לנו הקורונה?

הקורונה נפלה עלינו כרעם ביום בהיר. ברגע אחד החיים כאילו נעצרו ולפתע נוצרה תחושה של שותפות גורל עם העולם כולו. פתאום מהדורות החדשות עוסקות כמעט לכל אורכן במספר החולים המאומתים, במצב מחלקות הקורונה בבתי החולים, בשאלה האם יהיה סגר נוסף או לא וכך הלאה. כולנו מוצאים את עצמנו מסתגרים בבתים ונאלצים לוותר על תענוגות החיים כמו טיסות, טיולים, מפגשים משפחתיים וחברתיים וכמובן – אכילה במסעדות.

צחוק הקורונה

אחד האלמנטים הכי מצחיקים ומעוררי בדיחות בתקופת הקורונה הוא התיאבון ההולך וגדל אצל כולנו ורוב הבדיחות מתמקדות בטיולים הבלתי פוסקים אל המקרר ובחזרה. מסתבר שאיכשהו, לכולנו התפנה יותר זמן בשביל לאכול ועם האפשרות – בא גם התיאבון!

אין יותר מועדונים (ומסעדות)

העובדה שהמסעדות ובתי הקפה סגורים כבר תקופה לא מבוטלת לא גורמת לאף אחד מאתנו להתגעגע אליהם פחות. מן הסתם, כולנו מתגעגעים לחוויה שבישיבה במסעדה או בית קפה, אבל יש בזה גם יותר מכך: אנחנו גם אוהבים לקבל שירות ואנחנו אוהבים לאכול אוכל מגוון ולא פחות חשוב מכך – אנחנו אוהבים להתפנק.

כבר לא רק וולט דיסני

למרות כל הסרטים האהובים, כיום, כשאנו חושבים על וולט אנו לא חושבים על מלך האריות ודומיו, אלא על ארוחה טעימה שמגיעה עד אלינו עם שליח. למה זה? מפני שזו הדרך היחידה שלנו ליהנות מתחושה כאילו יצאנו לבילוי במסעדה או בבית קפה. חוץ מזה, כך אנו גם יכולים ליהנות מאוכל טעים בלי לעמוד ולהכין אותו בעצמנו.

הצד של המסעדנים

כבר הרבה מאוד שנים, שמסעדות מבצעות משלוחים לבתי הלקוח. אבל בתקופת הקורונה, משהו השתנה גם פה. פתאום המסעדנים לא יכולים לפתוח את המסעדות שלהם, נאלצים לפטר את העובדים שלהם ולא יכולים להתפרנס בעצמם. אז מה הם כן יכולים לעשות? להמשיך לעשות את מה שהם אוהבים ואת מה שהם טובים בו ובמקום להציע אירוח, להציע משלוחים עד הבית בעזרת וולט וחברות שליחויות דומות.

החידוש של וולט

כאמור, כבר הרבה שנים שיש שירות של משלוחי אוכל והיות שכך, לא חסרות חברות משלוחים או שליחים של מסעדות כאלה ואחרות. אז איך וולט בכל זאת מחדשת לנו? ובכן, החידוש שהיא מציעה הוא, שהיא דואגת לבצע את המשלוח מהמסעדה ועד בית הלקוח תוך שהיא גם דואגת להעברת התשלום וכל מה שבית העסק צריך כדי להוציא את שירות המשלוחים אל הפועל. כך היא מאפשרת ליותר ויותר מסעדות להציע את האפשרות הזו לקהל הרחב וגם המסעדנים וגם הסועדים יוצאים מורווחים!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh