הפורום לקידום מעמד האישה מציג: סיום קורס מנהיגות ומגדר לנשים

הפורום לקידום מעמד האישה מציג: סיום קורס מנהיגות ומגדר לנשים

בטקס חגיגי השבוע צוין סיון קורס מנהיגות ומגדר שערך הפורום לקידום מעמד האישה בעיריית רחובות, בשיתוף עם עמותת כ"ן

בימים אלה הסתיים קורס מנהיגות ומגדר לתושבות רחובות מטעם פורום לקידום מעמד האשה בעיריית רחובות. את הקורס סיימו 12 בוגרות.

טקס הסיום החגיגי של הקורס בן ארבעת החודשים התקיים במעמד ח"מ אוה גור יו"ר הפורום לקידום מעמד האישה, ח"מ שמואל דנזן מחזיק תיק הרווחה ואביבה חלבי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האשה.

המשתתפות למדו בקורס מהי מנהיגות וכיצד לתרגם אותה לחיי היום – יום – ייזום פרויקטים, שיתוף פעולה, איתור צרכים ובניית מענים, ניהול מו"מ ותקצוב מגדרי- שהועבר על ידי מרכז אדווה. במהלך הקורס הן קיבלו ליווי אישי, צוותי וקבוצתי, וביחד יצרו 3 פרוייקטים לטובת תושבי העיר כחלק ממטלות הקורס.

בוגרות הקורס ענת צדוק וחנה אלקיים סיכמו "אנו מלאות הערכה על ההזדמנות שנפלה בחלקנו להיות במסגרת כה תומכת, מלווה ומאתגרת. תודה לפורום לקידום מעמד האישה שזימן בפנינו הזדמנות זו, ולכל חברות הפורום שליוו אותנו במהלכו. תודה נוספת לשרון ולמעיין המנחות שגרמו לנו לחשוב/ להסתקרן/ לפתח ולקדם את הרעיונות לכדי תוצרים שיוצגו כאן היום, תודה גדולה לעיריית רחובות על החוויה הבלתי נשכחת הזו ואפשור קיומה".

אוה גור, יו"ר הפורום לקידום מעמד האישה: "נשות רחובות מקדמות עשייה לטובת תושבי רחובות, היום הסתיים קורס מנהיגות נשים. קבוצת נשים חזקות שבאו ללמוד ולהתפתח ולתרום בחזרה לקהילה. יצאו לדרך 3 פרויקטים מדהימים שירקמו עור וגידים ויתרמו לנשות רחובות בתחומים שונים.

גאה בכל אחת ואחת מהנשים הללו.

מזמינה את נשות רחובות להגיע לפורום לשמוע על הקורסים השונים ולמצוא את הקורס המתאים להן לקידום אישי וחברתי".

אביבה חלבי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה: "השפעת נשים על סביבתן וכוחן של נשים מובא בסיפור של בנות צלופחד שאהוב עליי במיוחד, בסיפור מופלא של נשים שהצליחו לשנות מדיניות, הפרויקטים שלכן עם החזון שיצרתן יביאו לשינוי מדיניות ועל כך מברכת אתכן. תודה רבה למעיין שמעיה אדר על ריכוז הקורס וליווי הצוותים עד שלב הגמר ולסילבי דימנד על התמיכה".

ד״ר מזל שאול, מנכ״לית עמותת כ״ן: "אנחנו מברכות את הבוגרות על סיום הקורס ומאחלות להן להוביל, להנהיג ולהשפיע  סביב שולחן קבלת ההחלטות.

הירתמותו של ראש העיר ושיתוף הפעולה עם היועצת לקידום מעמד האישה אביבה חלבי חשובים להאצת שוויון מגדרי.

אני מאמינה, שרשות הפועלת לקידום אפשרויות שוות ומצמצמת פערים מגדרים – היא רשות המשפרת את איכות החיים ומיטיבה עם כלל תושביה- נשים, גברים, ילדים וילדות קשישים וקשישות ובעלי צרכים מיוחדים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh