הפלטפורמה פותחת את החורף עם סדרת הרצאות און ליין מרתקות ללא תשלום

הפלטפורמה פותחת את החורף עם סדרת הרצאות און ליין מרתקות ללא תשלום

מרכז צעירים הפלטפורמה פותח את העונה הקרה עם סדנאות מרתקות בתחומים שונים שיעשירו את עולם הצעירים ויכניסו עניין ותוכן לימי הקורונה.

בימים אלה כאשר צריכת התוכן עוברת למרחב האון ליין באופן מלא, הפלטפורמה – מרכז הצעירים של החברה העירונית רחובות, מזמין את הקהל הרחב לסדרת סדנאות ומפגשים און ליין על מנת להעשיר ולתת כלים פרקטיים לחיים במגוון תחומים.

ההרצאה הבאה תהיה סדנת סטוריטלינג ויצירת תוכן ברשתות החברתיות אותה ינחה כתב הדיגיטל של התאגיד, זוכה פרס פרס האקדמיה לטלוויזיה אליה גרינפלד, הסדנה מתאימה לבעלי עסקים אך גם לכל אחד שפעיל באופן אישי ברשתות החברתיות ורוצה לקדם עצמו בדרך מסוימת. הסדנה תתקיים ביום רביעי, 28.10, סדנת בזום בשעה 19:30: https://katzr.net/b2d817

ההרצאה הבאה תהיה של הסטייליסטית אלכס גדרון. גדרון הסטייליסטית של יעל בר-זוהר ומורן אטיאס השתתפה בעשרות הפקות אופנה והלבישה לשערים רבים תסביר איך לייצר מלתחה נכונה ואיכותית, תרחיב על מגמות אופנה וטרנדים לחורף הקרוב ותסביר איך לא להיות קורבן אופנה. ההרצאה תתקיים ביום שני 2.11 בשעה 18:30 לרישום: https://katzr.net/ad30a7

לדברי אורלי הלל, מנהלת הפלטפורמה: "לצערי, אוכלוסיית הצעירים נפגעת בתקופה זו באופן קשה, בין אם הם עבדו והוצאו לחל"ת, ובין אם הם חיפשו עבודה. סטודנטים לעתיד לא יודעים מה צפוי להם וסטודנטים ממשיכים נאלצים להפסיק לימודים עקב קושי לממן אותם, הורים צעירים שנאלצים לג'נגל ולמצוא פתרונות יצירתיים לילדים תוך קיום שגרת עבודה. בפלטפורמה, כהרגלנו, אנחנו מנסים להיות יצירתיים ולמצוא פתרונות עבור הצעירים. סדרת ההרצאות בזום היא אחד מהם. הנגשת תוכן במגוון נושאים, גם כשאין אפשרות להתכנס. אני מזמינה אתכם להעשיר ידע, לרכוש כלים ולפנות אלינו עם רעיונות נוספים בעמוד הפייסבוק שלנו".

בתמונה: אלכס גדרון

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh