הצלחה להצגות של התיאטרון הבין דורי

הצלחה להצגות של התיאטרון הבין דורי

הצלחה גדולה להצגה של קבוצת התיאטרון הקהילתי הבין דורי: "דור 3 – סבתות, נכדים ומה שבניהם".

מאות מתושבי העיר הגיעו לצפות בהצגה משותפת של חברות התיאטרון הקהילתי למבוגרים ותלמידי קריית החינוך ע"ש רון ארד ברוח הייטק היי.

התיאטרון הקהילתי הבין דורי הציג בשבוע שעבר בשני מועדים את ההצגה החדשה – "דור 3 – סבתות, נכדים ומה שבניהם" וזכה להצלחה גדולה. ההצגות הועלו בשני מועדים שונים במהלך השבוע שעבר, בפני מאות בני משפחה, תלמידים ומכובדים נוספים. בין היתר, כיבדו בנוכחותם חברת המועצה ומחזיקת תיק וותיקים, אוכלוסיות מיוחדות וקהילה, ד"ר רוני באום, חבר המועצה ומחזיק תיק שירותים חברתיים, עו"ד אבי מוזס, מנהלת האגף לשירותים חברתיים, אירית שיפריס ומנהלת המחלקה לרווחת האזרח המבוגר, ענת יולס.

קבוצת התיאטרון הייחודית מורכבת מחברות התיאטרון הקהילתי למבוגרים של המחלקה לרווחת האזרח המבוגר ומתלמידי כיתות ז' ו-ט' מקריית החינוך על שם רון ארד ברוח הייטק היי. עד כה, הקבוצה העלתה הצגות ומפגשי שיח שעסקו בנושאים הקשורים לעולמות התוכן של הגיל המבוגר. אחת השאיפות של חבריה לאורך השנים הייתה הקמת קבוצה בין דורית, בכדי להעביר מסר על חשיבות הקשר הבין דורי. כך, לפני כחצי שנה החלו מפגשים משותפים של נשות הקבוצה עם התלמידים, שהתקיימו אחת לשבוע באגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות. המפגשים כללו מפגשים סדנאיים, מפגשי היכרות בין חברי הקבוצה, תרגילי תיאטרון ובסופו של התהליך נכתב מחזה מקורי על ידי בימאית הקבוצה, עירית בן שלמה, על סמך החוויות שעלו במהלך המפגשים ושכולל עולמות תוכן משותפים ומיוחדים לכל קבוצת גיל.

עו"ס קהילתית מהמחלקה לרווחת האזרח המבוגר, אורית קרטה גהסי: "בשנה האחרונה נוצר קשר עם תומר גקלר, הרכז הקהילתי של קריית החינוך ע"ש רון ארד הייטק היי , שרגישותו, ערכיו והבנתו את חשיבות החיבור בין הדורות הובילו להתגייסות בית הספר לפרויקט. התברר שערכי בית הספר מחלחלים  לרמת התלמידים ועשרות תלמידים ראויים נענו להשתתף בקבוצת התיאטרון הבין דורית ולצערנו לא יכולנו לקבל את כולם. התהליך הקבוצתי היה מאתגר ומרגש והתוצר- ההצגה, הצליחה לרגש את קהל הצופים. לאחר ההצגה פנו אלינו וציינו שההצגה נוגעת בנושאים מאוד חשובים מחיי המשפחה הבין דורית וחשוב להמשיך את ההצגה ולחשוף אותה לקהלים נוספים של בני נוער ולכל המשפחה. אנו נענים לאתגר מקווים להמשיך בפעילות הקבוצה ובהעלאת המחזה בפני קהלים נוספים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh