הקמת האיצטדיון העירוני: העבודות בשטח החלו

הקמת האיצטדיון העירוני: העבודות בשטח החלו

ראש העיר, רחמים מלול, וחבר המועצה, רועי שרעבי מחזיק תיק הספורט ובכירים נוספים הגיעו הבוקר להתרשם מהעבודות בשטח. בשבועות הקרובים צפוי להתפרסם מכרז שלב ב'- להקמת מבנה האצטדיון.

חברת "חופרי המרכז" זכתה במכרז לפני מספר שבועות לביצוע שלב א' של העבודות להקמת האצטדיון העירוני ברחובות: עבודות עפר, חפירה ודיפון להכשרת השטח הענק לבניית האיצטדיון.

העבודות להכשרת השטח לבניה החלו לפני כשבועיים, וצפויות להימשך כחצי שנה, כאשר היעד הוא לסיים אותן לפני החורף.

בימים אלה מכינים בה.ל.ר. את המכרז לשלב ב' של העבודות – הקמת מבנה האיצטדיון, והוא צפוי להתפרסם בשבועותה קרובים.

האצטדיון העירוני, בהיקף של 5,000 מושבים האצטדיון ייבנה בפאתי פארק תמ"ר על שטח של 50 דונם ויכלול גם מגרש אימונים חדיש, שטחי מסחר, אולם אירועים ומשרדי אגף הספורט של החברה העירונית רחובות לתרבות נופש וספורט. כמו כן יוקם בו גם מגרש האימונים הקבוע של הפועל מרמורק.

האצטדיון מתוכנן כחלק מפארק נופש עירוני גדול אשר ישתרע על 126 דונם בסך הכל.

בנוסף לאצטדיון, במסגרת התוכנית יהיה שטח ציבורי פתוח על כ- 70 דונם הכולל שימור שביל טרזינות היסטורי ששימש קרוניות להובלת פרי, הקמת גשר הולכי רגל מעל מסילת הרכבת, מתקני משחקים, שטחי גינון, נטיעות עצים ומרחבים ירוקים פתוחים לרווחת התושבים.

ראש העיר, רחמים מלול: "יצאנו לדרך, ובשטח כבר ראינו את העבודות להכשרת המקום. אחרי שנים רבות שלא היה אצטדיון ברחובות, עברנו משלב ההכנות – לשלב הביצוע. נמשיך לעשות הכל על מנת שלעיר רחובות ולתושבים יהיה אצטדיון כדורגל גדול, חדש ומודרני בהקדם האפשרי.

חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: "אני שמח לראות היום במימוש בשטח של ההבטחות שפעלנו עבורן, וגאה להיות שותף, ברגע ההיסטורי הזה. אני מודה לראש העיר שפעל במשך שנים להקים את האיצטדיון העירוני".

 ניסים סלמן, מנכ"ל הל"ר: "הל"ר גאה לנהל את הפרויקט המורכב הזה, ומשקיעה משאבים גדולים בתכנון קפדני של מכלול היבטי הפרויקט, וכן במעקב צמוד למימוש התוכניות בהקדם האפשרי".

איציק עובדיה, מ"מ מנכ"ל החברה העירונית רחובות לתרבות, נופש וספורט: "הקמת האצטדיון היא הצעד המשמעותי ביותר במהפכת תשתיות הספורט שחוללנו בעיר בשנים האחרונות, ונמשיך במקביל לקדם תשתיות ספורט נוספות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh