הקתדרה העממית רחובות ע"ש לאה טנא מציעה מגוון הרצאות מקוונות בזום

הקתדרה העממית רחובות ע"ש לאה טנא מציעה מגוון הרצאות מקוונות בזום

ד"ר יוסי חלמיש, חוקר מוח בסדרה "מכלול הנפש", העיתונאי והפרשן אורן נהרי עם תמונת מצב עדכנית בארץ ובעולם ועוד.

עלות מפגש בין 50-35 ₪

הקתדרה העממית רחובות ע"ש לאה טנא העבירה את פעילויותיה לדיגיטל בדומה למרכזי החברה העירונית השונים, על מנת להמשיך ולהביא את ההרצאות ומפגשי התרבות עם מיטב המרצים. גם החודש, יתקיימו מגוון הרצאות בתחומים שונים, היסטוריה, אמנות, ספרות מוזיקה ועוד.

על מנת להשתתף בהרצאה נבחרת, יש להירשם בלינק ייעודי.

לדברי ליאת קצב, מנהלת הקתדרה: "מאז חזרנו לפעילות, העתקנו את מרבית פעילותינו לזום על מנת להמשיך להביא לתושבים מגוון הרצאות ותכנים מעשירים ומעניינים ללא צורך במפגש פיזי ובהתקהלות. גם החודש, ינואר, שמחציתו כנראה יהיה בצל הסגר, ישנן הרצאות רבות ואנו מזמינים אתכם להצטרף ולהיפגש על כוס קפה בזום. מיטב המרצים יגיעו "עד הבית" שלכם. אני בטוחה שתיהנו".

להלן לו"ז ההרצאות הצפויות להתקיים בחודש ינואר

יום א', 10.1, בשעה 11:30, מכלול הנפש –  ד"ר יוסי חלמיש בהרצאה על מצב רוח תקין ומצב רוח מופרע. מחיר: 50 ₪.

יום ג', 12.1, בשעה 19:00, אנשים שעשו היסטוריה – עם המרצה משה חרמץ: יוסי הראל – מפקד אוניית הדגל של המיתוס הישראלי-אקסודוס. מחיר: 35 ₪.

יום א', 17.1, בשעה 11:30 ד"ר רוחמה אלבג בהרצאה: אני נושא עמי – יעקב אורלנד, זיכרונות קרובים ורחוקים והקשרים עם נתן אלתרמן. מחיר: 40 ₪.

יום ג', 19.1, בשעה 11:30 – תמונת מצב, הפרשן והעיתונאי אורן נהרי עם עדכון כל הדברים החשובים והמעניינים, הכותרות והפרשנויות. מחיר: 45 ₪.

יום ה', 21.1, בשעה  11:30 צדק לענקים שכוחים! האמן יונתן הירשפלד: הצייר הצרפתי ז'אן לאון ז'רום – אוריינטליזם במשפט ההיסטוריה. מחיר: 35 ₪.

יום א',24.1, בשעה 11:30 הפסנתרן רועי עלוני בהרצאה מוסיקלית: אנטוניו ויואלדי. מחיר: 35 ₪.

יום א', 31.1, בשעה| 11:30 "ירושלים שהייתה בספרד" – יהודי ספרד מתור הזהב ועד הגירוש

אוריאל פיינרמן בהרצאה: אדם בצאתו ויהודי באוהלו-יהודים, נוצרים ונוצרים חדשים, על היווצרות תופעת האנוסים בספרד. מחיר: 35 ₪.

רכישה באתר החברה העירונית: https://bit.ly/2X76KA4 או בטל': 08-9390390.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh