הרמת כוסית חגיגית בסניף החדש של רשת אלן קאר

הרמת כוסית חגיגית בסניף החדש של רשת אלן קאר

לרגל פתיחת הסניף החדש של רשת אלן קאר ברחובות התקיימה הרמת כוסית חגיגית.

לרגל פתיחת הסניף החדש של רשת אלן קאר ברחובות, התקיימה הרמת כוסית חגיגית עם עשרות משתתפים בסניף הממוקם ברחוב אופנהיימר בפארק המדע. הסניף החדש נפתח רק לפני חודשיים ובמסגרת הסדנאות שהתקיימו בזמן קצר זה, הספיק לסייע בגמילת מאות מתושבי רחובות והסביבה ומעובדי פארק המדע שמנצלים את הקרבה לעבודתם ומגיעים לשם לאחר סיום יום עבודה.

במסגרת החגיגה, מנכ"ל הרשת, אסף אשכנזי, שטח בפני הנוכחים את ההתפתחות הרשת בשנה האחרונה, מפתיחת סניפים מחוץ לתל אביב על מנת לתת מענה ראוי לגמילה מעישון לכלל תושבי ישראל, ועד תהליך המיתוג מחדש של החברה ומעבר לשירות בתקשורת כתובה ללקוחות, כמו כן, הכריז על מצטיינות הרשת – יוליה ויינשטיין, מנחת סדנאות ברשת ושלומית צוריאל, מהנהלת החשבונות בחברה.

לרגל פתיחת הסניף החדש, קיימה הרשת פעילות בדף הפייסבוק וחיפשה אחר המעשן הכבד ביותר של העיר רחובות לו תעניק סדנה במתנה, לבסוף הוחלט להעניק לשניים את ההזדמנות, שושי שילון סבג, גננת תושבת העיר ועידן דבן, החולם לרוץ מרתון, חלום שבתור מעשן, אינו יכול להגשים. במהלך הרמת הכוסית, הגיעו השניים לקבל את השובר והם צפויים לממשו בהמשך החודש.

אבי טל, ממנהלי הסניף הרחובותי, נשא דברים באירוע: "עבדנו מאוד קשה בכדי לפתוח את הסניף הזה ומרגש מאוד שהגענו אל הרגע הזה. אנו חיים בעידן טכנולוגי והכל הפך טכני ובמה שאנו עושים פה יש משהו שונה שמחזיר אותנו לקולקטיביות של העבר. אנחנו מייצרים מפגשים אנושיים ברמה מאוד גבוהה החל מטיפול פסיכולוגי דרך הטלפון וכלה בסדנה עצמה".

לקינוח, נהנו באי האירוע מפעילות קריוקי מהנה שחיזקה את העובדה כי הרבה יותר כיף ליהנות החיים בלי סיגריה.

בתמונה: מנהלי הסניף הרחובותי ומנכל הרשת – אסף אשכנזי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh