הרמת כוסית לשנה החדשה

הרמת כוסית לשנה החדשה

ראש העיר רחמים מלול באירוע הרמת כוסית לשנה החדשה שקיימה על"ה: על"ה הפכה לסמל ערכי ארצי הממתג אותנו כעיר מדע, תרבות והתנדבות.

המפגש המסורתי של הרמת כוסית לשנה החדשה שקיימה על"ה, העמותה למען המבוגר, ברחובות התקיים במרכז היום למבוגר ע"ש יצחק כץ, היה מלא במתנדבי העמותה, עובדיה ואורחיה, היווה הצדעה לפועלה המיוחד והחשוב של עמותת על"ה.

ליד שולחן הנשיאות ישבו ארבעה ראשי העיר רחובות: ראש העיר המכהן רחמים מלול וקודמיו המתנדבים היום בעמותת על"ה יחזקאל הרמלך, מיכאל לפידות ויעקב סנדלר. כמו כן נכחו מנכ"ל העירייה דורון מילברג וראשת מינהל הרווחה והסיעוד דהבא אייל שסקרה את פעילויות העמותה בשנה החולפת ועדכנה על כלל המיזמים החדשים שיופעלו במהלך השנה הקרובה.

לדבריו של ראש העיר רחמים מלול: "עמותת על"ה בהנהגתו של יחזקאל הרמלך מהווה כיום דוגמה ומופת לכל העמותות בישראל. לשיא עשייתה הגיעה בהגשמת חלום הקמת בית על"ה – מרכז ייחודי בארץ לרווחה, חברה ותרבות למבוגרי העיר וותיקיה."

הרמלך הודה והביע הערכתו לראש העיר מלול ולמנכ"ל העירייה מילברג המלווים את העמותה ומסייעים לה לאורך כל הדרך והודיע לקול תשואות הנוכחים: "חרף הקשיים התקציביים הבלתי צפויים, אנו נחושים להפעיל את המרכז החדש בינואר הקרוב".

מקהלת העמותה "הללויה על"ה" בניצוחה של מיכל אוקון השרתה אווירת חג והנעימה את המפגש בשירתה ההרמונית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh