השתלת שיער ביום אחד?

השתלת שיער ביום אחד?

ד"ר שלום שאלתיאל על השיטה החדשנית  FUE+ DHI

מספר הולך וגדל של גברים בני כמעט כל הגילאים פונים לביצוע השתלת שיער, וזאת כתוצאה מהידלדלות ונשירה של שיער ראשם. ההתקרחות הפכה בעשורים האחרונים לתופעה כלל עולמית, ומאחר ואין טיפולים תרופתיים יעילים לחידוש צמיחת השיער, הפכו טיפולי ההשתלה למבוקשים ביותר (במקרים רבים גם על ידי צעירים ונשים).
בעת החיפוש אחר מרפאה מתאימה ורופא משתיל, מתעלמים חלק ניכר מהמטופלים מכמה שיקולים מרכזיים וחשובים בתהליך השתלה- ראשית, החשיבות של ביצוע טיפול מהיר שימשך יום אחד בלבד ללא צורך בטיפולים מתקנים ומשלימים, ובנוסף היתרון הגדול שבביצוע התהליך כולו במרפאה הקרובה לביתכם. הקפדה על כללים אלה בעת בחירת מרפאת ההשתלה, וכמובן בחירת רופא מקצועי, מוסמך ומנוסה, תבטיח לכם תהליך מוצלח, מהיר וקל עם שיער חדש, מלא ובעל מראה טבעי.

טכנולוגיית ההשתלה ביום אחד FUE+ DHI

טכנולוגיות השתלת השיער בעולם מתפתחות ומתקדמות ללא הרף, ומיטב מכוני המחקר הרפואיים בעולם משקיעים משאבים רבים בפיתוח שיטות שיבטיחו השתלה מהירה יותר, קלה עבור המטופל ושתביא למראה שיער טבעי ומלא ככל האפשר. אחד המומחים הבולטים בישראל לתחום זה הוא ד"ר שלום שאלתיאל, שיחד עם רופאים נוספים המתמחים בנושא ממליץ על השתלה בשיטת FUE + DHI  (Follicular unit Extraction)- המתבצעת על ידי הוצאת זקיקי שיער בודדים ובריאים מהעורף או מאברים אחרים בגוף, ביצוע בקרת איכות לכל זקיק ושיערה, ובהמשך השתלת כל שיערה בנפרד באמצעות מכשור עדין ומיוחד הדורש מומחיות וניסיון, באופן שאינו משאיר צלקות ומאפשר לזקיק להצמיח בהמשך שיער טבעי חדש.
השתלת שיער בשיטת FUE + DHI  החדשנית מבוצעת מדי יום במרפאות המומחים בארץ בהצלחה רבה, במטופלים אשר זוכים למראה שיער בריא ואחיד, ללא כאבים, צלקות או תופעות לוואי. התהליך מתבצע ביום אחד ללא צורך באשפוז ארוך ומיותר ומבטיח התאוששות מהירה וחזרה למראה בריא בתוך זמן קצר ביותר.

מה החסרונות בביצוע השתלה בחו"ל?

בשנים האחרונות הולך וגדל מספר הישראלים היוצאים לטיפולי השתלה בחו"ל, בעיקר במדינות כמו טורקיה, תאילנד ועוד, בעיקר בשל המחירים האטרקטיביים שמציעות מרפאות ו"מומחים" במדינות אלו. מרבית מומחי ההשתלה המובילים בארץ מזהירים מפני טרנד הולך וגדל זה, ומניסיונם רבים מהמטופלים מגיעים אליהם בסופו של דבר לטיפולים משלימים ולעזרה בשל תופעות לוואי קשות כמו דימומים, כאבים ואי קליטת השיער המושתל.
בנוסף, יש לקחת בחשבון כי במקרה של השתלה לא מוצלחת בחו"ל יהיה צורך בנסיעות נוספות על מנת לטפל בתופעות הלוואי, לבצע טיפולים משלימים או אף השתלה חוזרת במקרים הקשים.

החשיבות בביצוע השתלת שיער בארץ על ידי רופא מוסמך

ד"ר שלום שאלתיאל מסביר כי רבות מהמרפאות והרופאים במדינות העולם השלישי העוסקים בהשתלת שיער הינם חסרי כל הסמכה רפואית, ומתיימרים לבצע השתלות בשיטות חדשניות בעוד שבפועל ההשתלה מתבצעת בשיטות הישנות והלא יעילות אשר גורמות לעיתים לתופעות לוואי לא נעימות.
ולסיכום- אם אתם מחפשים מרפאה ורופא לביצוע השתלת שיער,מומלץ לבצע זאת במרפאה גדולה, וותיקה ומוכרת בארץ, ורצוי רשת מרפאות כך שתוכלו לבחור בסניף הקרוב לביתכם. הקפידו לבדוק את ההסמכה הרפואית של הרופא המטפל, לקבל פגישת ייעוץ חינם ולבחור בשיטת השתלה מתקדמת שתבוצע תוך יום אחד, כך שתקבלו בסופו של התהליך מראה שיער מלא, טבעי ושופע בדיוק כפי שציפיתם.

אתר הרשמי של ד"ר שלום שאלתיאל: https://www.drshaltiel.com/

חדש! טיפול prp לצמיחה מהירה של השיער לאחר השתלת שיער.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh