זהבה מלול, האשה הראשונה של רחובות, התחסנה!

זהבה מלול, האשה הראשונה של רחובות, התחסנה!

זהבה מלול, האשה הראשונה של רחובות, התחסנה נגד נגיף הקורונה: "קוראת לכל הציבור להגיע ולהתחסן".

האשה הראשונה של העיר רחובות, הגב' זהבה מלול – אשת ראש העיר, הגיעה אל מתחם החיסונים של מאוחדת במרכז הרפואי 'בנימין' והתחסנה נגד נגיף הקורונה. ראש העיר, שהתחסן כבר אתמול, ליווה אותה ושיבח את עבודת הצוותים הרפואיים.

ראש עיריית רחובות רחמים מלול, ליווה את רעייתו זהבה, אל מתחם החיסונים של מאוחדת ברחוב בנימין 4. "החיסון קצר, קולע ומהיר. הצוות במאוחדת – קופת החולים בה אנו חברים, היה מקצועי ומקסים ולאחר המתנה של רבע שעה השתחררנו", אמרה הגב' מלול לאחר החיסון, והוסיפה: "אני קוראת לכל הציבור להגיע ולהתחסן".

לפני 24 שעות נפתח מבצע החיסונים נגד קורונה בעיר רחובות ואלפים כבר זימנו תור לחיסון החדש שנבדק ועבר את המבחנים הרגולטורים הנדרשים, כולל תהליך אישור של ה-FDA. בניגוד לקופות אחרות, מאוחדת אפשרה למבוטחיה להזמין תור לחיסון בדרך נוחה וידידותית דרך האפליקציה, האזור האישי באתר או המוקד (שמספרו 3833*).

בשלב ראשון החיסונים ניתנו לעובדי מערכת הבריאות, אוכלוסייה מבוגרת, חולים כרוניים, מטפלים בקשישים ואוכלוסיות יעד נוספת שהוגדרה על ידי משרד הבריאות. בשבוע הבא יוכלו כל מבוטחי מאוחדת להצטרף למאבק הלאומי בנגיף ולהתחסן – בתיאום מראש.

מנהל מחוז דרום, דני מושיוב: "מאוחדת מאפשרת לכלל מבוטחיה להתחסן נגד נגיף הקורונה ואני קורא לכולם לעשות זאת ובכך לתת יד למען שלום הציבור כולו. אנו מאפשרים ללקוחותינו לקבוע תור לחיסון בצורה ידידותית באתר ובאפליקציה ובנוסף במוקד. נעשה את הכל כדי לסייע בצמצום מיידי של התחלואה וביחד ננצח את המגפה שנכפתה עלינו בשנה האחרונה".

עוד הוסיף: "אני מבקש לנצל את ההזדמנות הזו בכדי להודות לצוותים הרפואיים על ההיערכות המהירה, ההקפדה על ההנחיות והנכונות לעבוד בתנאי לחץ כדי לסייע בצמצום התחלואה שיוביל להעלמת הנגיף ולחזרה לשגרה אמיתית".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh