זה הזמן להקדים ולהזמין הפלגה לקיץ

זה הזמן להקדים ולהזמין הפלגה לקיץ

החורף מאחורינו וזה הזמן לתכנן חופשת קיץ מנצחת. הילדים תכף יצאו לחופשה ארוכה, מזג האוויר יהיה נהדר והעולם רק מחכה שתגלו אותו.

עכשיו, לפני בוא חגי האביב ורגע לפני השקת העונה, זה הטיימינג האולטימטיבי להזמין הפלגה. חוויית אירוח באוניית פאר שמזמנת מסע תענוגות שופע פינוקים בחדרים נעימים, מתקני פנאי ונופש כמו בריכות שחייה בסיפון, קולינריה עשירה, מופעי בידור מלהיבים והנאה בתחנות העגינה ביעדים המובחרים כמו יוון והאיים, איטליה הקסומה, מלטה, קרואטיה ועוד – הים האדריאטי נפגש עם הים התיכון. אז למה להזמין דווקא עכשיו ולהיכן כדאי לשוט?

מזמינים עכשיו – חוסכים כסף

נתחיל בהיבט של חיסכון כספי. אומנם יש גם דילים של הרגע האחרון לנופשים הספונטניים, אבל
מרבית המבצעים האטרקטיביים הם עכשיו, לפני עליית המחירים "מחוץ לעונה". רגע לפני שהעלויות קופצות, תוכלו להזמין מגוון הפלגות נופש מחיפה במחיר משתלם בהחלט ובהפרש לשדרג לחדר שווה יותר כמו סוויטה או חדר עם חלון לים, שבשיא העונה היה עולה לכם יותר באופן משמעותי.

כמו כן, בתקופה זו, יש לכם יותר אפשרויות בחירה. כלומר, הפלגות עוד לא נסגרו ויש תאריכים שטרם נתפסו ותוכלו לשריין מראש את התאריך המועדף עליכם ליציאה להפלגה. בדיוק שאישרו לכם חופש מהעבודה או כשהילדים בחופש וכדומה. אם תקדימו להזמין, תגלו שמלבד תאריכים פנויים קיים גם היצע רחב יותר של חדרים באונייה עצמה וניתן לבחור את החדרים האולטימטיביים מבחינתכם מבחינת סוג חדר, הרכב משתתפים ומיקום החדר. זה חשוב במיוחד אם אתם מגיעים כמשפחה מורחבת ומעוניינים שהחדרים שלכם יהיו סמוכים וכדומה.

מקפריסין ועד איטליה – קיץ גדוש חוויות

עכשיו שידועים לכם היתרונות המובהקים של הזמנה מוקדמת של הפלגה לקיץ, כדאי לבדוק לאן שטים. אתם מוזמנים לבחור את הסגנון המועדף עליכם לפי אופי היעד, האטרקציות המובילות, תמהיל סיורי החוף והאווירה המבוקשת.
נתחיל בקפריסין, היא קרובה לבית, אבל מציעה עולם אחר באווירת חופש נצחית. החופים מרהיבים, טברנות תוססות, עתיקות וארכיאולוגיה, בילויים ושופינג אותנטי. לרנקה, עיר הנמל, מהווה נקודת זינוק לטיולים בקפריסין ובעצמה עיר מפתיעה ומרגשת. ביוון תוכלו לשוט לרודוס, אי השמש הנפלא, בו עיר עתיקה שתיקח אתכם למסע אחורה במנהרת הזמן בעקבות האבירים שחי והתאמנו כאן.

רובע האבירים המפורסם של העיר נחשבת כאתר מורשת של אונסק"ו ובצדק עם מבצר הגנתי, בית החולים ששימש את האבירים ואדריכלות יוצאת דופן ששמרה על רוח התקופה ומשרה אווירה מחשמלת נוסח ימי הביניים. ברודוס עמק פרפרים קסום וגם חופים שעוד תתגעגעו אליהם הרבה אחרי שתשובו הביתה.

קרוזים לאירופה מומלצים נוספים להפלגות קיץ הם איטליה וסביבתה מנאפולי התוססת דרך ונציה המרחפת על תעלות המים בה הקסם מתעורר לתחייה – ניתן לשוט בגונדולות בסגנון של פעם, לשוט לאי המורנו בו מייצרים את הזכוכית המרהיבה וכמובן להצטייד במסכות הדקורטיביות. כמו כן, שייט שכולל הגעה לערי סיציליה היפה, מלטה המרתקת ולדוברובניק בקרואטיה פנינת הים האדריאטי.

המאמר באדיבות חברת מנו ספנות המציעה מגוון קרוזים ליעדים באירופה.

קרדיט לתמונה: מנו ספנות

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh