חגיגות יום האישה 2021 ברחובות!

חגיגות יום האישה 2021 ברחובות!

האירוע המרכזי ליום האישה ברחובות יתקיים השנה ביום רביעי, 3.3.21 בין השעות 19:00-21:00, עם הופעה של הזמרת האהובה יובל דיין והרצאה מרתקת מאת חברת הכנסת לשעבר, רחל עזריה, בנושא שינוי המציאות לטובה. ביוזמת פורום נשים יתקיימו אירועים נוספים לאורך כל השבוע ונשות העיר מוזמנות להצטרף לחגיגות! * ההופעה ללא עלות בהרשמה מראש בלינק http://bit.ly/3aKj80L

יום האישה הבינלאומי החל בחודש מרץ כל שנה מציין את ההישגים וההתקדמות של נשים לאורך ההיסטוריה. יום זה נקבע ב8 מרץ ע"י האו"ם כציון לאירוע מכונן שהתרחש ב- 1911, אז לראשונה בהיסטוריה, שבתו נשים כמחאה על תנאי העסקתן. מאז ועד היום מציינים בחודש מרץ את פועלן והישגיהן של נשים.

לכבוד יום האישה, יזמו חברות פורום נשים רחובות מספר אירועים לטובת נשות העיר. האירוע הראשון יתקיים בשיתוף המחלקה לרישוי וקידום עסקים ביום שלישי (2.3) בין השעות 20:00-22:00, סדנת דיגיטלית המיועדת לבעלות העסקים בעיר בנושא שיווק דיגיטלי באמצעות אפליקציית וואטספ, להרשמה לחצו >>
http://bit.ly/2MaUpsN

האירוע המרכזי לחגיגות יום האישה יתקיים ביום רביעי (3.3) בין השעות 19:00-21:00 בערב. את הערב תפתח ח"כ לשעבר רחל עזריה, מחברת הספר "המדריכה למהפכה", עם ההרצאה "משנות את המציאות לטובה". ההרצאה תציג בפני כל אישה ונערה את הכוח הטמון בה בכדי לשנות את המציאות לטובתה ולטובת השכונה, הקהילה, העיר והסביבה בה חיה. עזריה הינה בעלת ניסיון רב בהובלת מאבקים חברתיים, ומכהנת כיום כיו"ר ועדת הרפורמות בכנסת וסגנית ראש עיריית ירושלים. לאחר ההרצאה תחכה לנשים המשתתפות באירוע הופעה מרגשת במיוחד של הזמרת האהובה והמוערכת – יובל דיין. ההופעה צפויה להיות משודרת בזום וגם בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות.

במהלך השבוע יתקיימו בנוסף יתקיימו אירועים נוספים:
יום שני (8.3) – חשיפת הזוכות וחלוקת פרסים בתחרות הצילום "נשים מצלמות נשים". בתחרות השתתפו עשרות נשים תושבות העיר, הנענו לאתגר שפורסם בקול קורא בחודש האחרון על ידי פורום נשים. הצילומים משקפים היבטים שונים בחיי נשים, מאפיינים, תחושות, הצלחות, זכויות, מציאות יומיומית ועוד. הצילומים הזוכים יוצגו בתערוכה בלובי בניין העירייה ולזוכות

יוענקו פרסים.
יום שלישי (9.3) – בוקר מעצים לנערות בשיתוף אשכול פיס רחובות, אגף החינוך והנוער ובהנחיית עירית דוידוביץ.
פרטים נוספים והרשמה לאירועים באמצעות הלינק: http://bit.ly/3aKj80L
וגם בטל' פורום נשים: 08-6490847

ראש העיר, רחמים מלול: "פורום נשים רחובות מסייע בקידום נשים במגוון תחומים – לימודים והשכלה, עסקים, חיי החברה וקהילה. גם בשנה הנוכחית נחגוג ונציין את יום האישה ברחובות בשמחה, באופן מקוון ובהתאם לכל הנחיות הזהירות. אני קורא לכל תושבות העיר להשתתף באירועים המיוחדים שיתקיימו בשבוע הקרוב".

ח"מ אוה גור, מחזיקת תיק מעמד האישה ויו"ר פורום נשים: "ביום האישה 2021, למרות התקופה המאתגרת של הקורונה, נמשיך את המסורת כמו בכל שנה ונציין בעיר רחובות את אירועי היום המשמעותי הזה. אני מזמינה את תושבי רחובות להשתתף באירועים השונים וליהנות ממגוון ההופעות לכבוד יום האישה".

אביבה חלבי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה: "פעילות הפורום מתפרשת על פני השנה ותחומי העשייה הם רבים ומגוונים, החל ממיגור האלימות והטרדה מינית, קידום תעסוקתי לנשים, קידום נשים להשכלה גבוהה, יזמות עסקית, מנהיגות והעצמה. השנה אתגרה אותנו הקורונה בעשייה משמעותית נוספת בצו השעה בה פתחנו קו חם לנשים בנושא אלימות, סייענו בעזרה לחולים ומבודדים ברחבי העיר ועוד. אני מזמינה את נשות העיר להצטרף אלינו לחגיגה ולהנות משלל האירועים".

בתמונה: אביבה חלבי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh