חג שמח ומוזיקלי

חג שמח ומוזיקלי

מאות הגיעו לקונצרט חנוכה המסורתי בקונסרבטוריון העירוני.

במהלך חג החנוכה, מאות הגיעו לקונצרט החגיגי והמסורתי של תלמידי הקונסרבטוריון העירוני למוסיקה ברחובות המשתייך לחברה העירונית רחובות ומילאו את אולם הקונסרבטוריון עד אפס מקום.

הקהל הרחב שהגיע נהנה מהדלקת נרות חגיגית על ידי מקהלת מיתר בניצוחה של מיכל אוקון, שבהמשך הערב הופיעה עם שירי חנוכה כגון מעוז צור. כמו כן, לראשונה בקונצרט חנוכה, עלו לבמה גם התלמידים הצעירים ביותר בקונסרבטוריון בגילאי 4-3 של ריתמוסיקה שליוו בכלי הקשה את השיר "סביבון" באופן מקסים.

בהמשך הערב ניגנו תלמידים רבים בהרכבים שונים, ובאנסמבלים של: חלילי צד, צ'לנים, כינורות, סקסופונים, חצוצרות, פסנתר ועוד. בקונצרט ניגנו גם התזמורות הצעירות, כלי קשת וכלי נשיפה. בתזמורות אלו מנגנים  גם תלמידים הלומדים לא יותר משנתיים בכלי. בקונצרט ניתן היה לראות כיצד תלמידים מגילאים שונים ומרקעים שונים מנגנים כאשר אהבת המוזיקה והנגינה היא הגורם המאחד. הערב הסתיים בהדרן שניגנה תזמורת כלי קשת ייצוגית, "ויוה אספניה" לקול מחיאות כפיים סוערות מהקהל.

ריטה וינוקור, מנהלת הקונסרבטוריון": "קונצרט חנוכה הוא מסורת רבת שנים ומהווה את אחד מרגעי השיא של פעילות הקונסרבטוריון במהלך השנה. הקונסרבטוריון העירוני שם לעצמו למטרה להיות לא רק בית ספר בו לומדים מוסיקה ונגינה אלא מרכז תרבותי שבו לכל אחד, עולם המוזיקה נגיש לו, הן מבחינת כלים ולימוד והן מבחינת צריכת מוזיקה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh