חוגגים ביחד ברחובות: הרמת כוסית חגיגית עירונית במרפסות

חוגגים ביחד ברחובות: הרמת כוסית חגיגית עירונית במרפסות

ביום שלישי הקרוב, 7.4 בשעה 18:30 תושבי רחובות ייצאו למרפסות להרמת כוסית עירונית חגיגית, ולשירה משותפת לרגל החג של "אביב הגיע פסח בא".

ראש העיר, רחמים מלול: "כשנרים כוסית חגיגית לרגל החג במרפסות- כולנו נציין יחד את בוא החג, נעלים לזמן קצר את הבדידות שנכפתה על חלק מאיתנו, ונישאר עם תחושה של קהילה מחוברת וערבות הדדית, ושמחה- למרות הכל".

יוזמה עירונית לציון החג: בתקופה זו, כשהתושבים נשארים בביתם, ובהתאם להנחיות משרד הבריאות כולם חוגגים את ליל הסדר בביתם, החג נראה שונה מבעבר. עיריית רחובות מבקשת לחבר את כל התושבים בעיר יחד, ביוזמה חגיגית של הרמת כוסית משותפת לכל העיר. כך יוכלו כולם לציין יחד את בואו של חג האביב ולשמוח יחד – משפחות ובודדים – מהמרפסות.  כל התושבים ייצאו למרפסות להרים כוסית לרגל החג, ולשיר יחד את ״שמחה רבה- אביב הגיע פסח בא״, כמובן מבלי לסטות מהנחיות משרד הבריאות.

ראש העיר, רחמים מלול: "אנחנו רוצים לחבר את כל התושבים ביוזמה משותפת, שתאפשר לכולנו לציין יחד את החג ושתפיג את הבדידות. כשנרים כוסית חגיגית לרגל החג במרפסות- כולנו נציין יחד את בוא החג, נעלים לזמן קצר את הבדידות שנכפתה על חלק מאיתנו, ונישאר עם תחושה של קהילה מחוברת וערבות הדדית, ושמחה- למרות הכל".

צילום: www.istockphoto.com

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh