חוגגים שיק איטלקי

חוגגים שיק איטלקי

הבעלים של חברת השעונים D1 MILANO דאריו ספלונה בביקור ראשון בישראל לרגל השקת קולקציה חדשה.

דאריו ספלונה (Dario Spallone), הבעלים והמנכ"ל של מותג השעונים האיטלקי D1 MILANO, הגיע לראשונה לביקור בין 5 ימים בישראל, לרגל השקת קולקציית שעוני חורף 2020.

דאריו ספלונה, בן ה 26, הקים את המותג בשנת 2013 בהיותו בן 19 בלבד. ספלונה עבד בלשכת המסחר האיטלקי, כשהחל לעצב לראשונה שעונים כתחביב, אך המותג הפך במהרה להפתעה גדולה בשוק השעונים האיטלקי עם משרדי ענק במילאנו, דובאי והונג קונג.

באירוע חגיגי שנערך אמש בסניף הדגל של רשת אימפרס בקניון גינדי בתל-אביב, הזמין דודו פולטורק – מבעלי ומנכ"ל קבוצת רולטיים ודניאל רחום – סמנכ"ל השיווק של הקבוצה, את בכירי הרשת לחשוף את הטרנדים והמגמות בתחום השעונים לחורף הנוכחי.

דאריו ספלונה, פתח את האירוע ואמר: "מטרת הביקור בישראל  היא  הכרות עם השוק והקהל המקומי, לטובת יצירת קולקציית שעונים ייעודית גם לצרכן הישראלי".

דודו פולטורק חתם את האירוע ואמר: "אנו שמחים על החיבור הנפלא עם דאריו ספלונה, היזם של המותג, "המדבר" בשפה של הדור הבא: הפשניסטים בעולם ובישראל. לדבריו: "בעזרת החיבור עם המותג אנו מאפשרים לצרכן הישראלי  להנות משיק איטלקי אמיתי במחירים נגישים ואטרקטיביים".

במהלך השבוע, ביקר ספלונה יחד עם פאביו ביילה מנהל מכירות עולמי,  וההנהלה הבכירה של קבוצת רולטיים בסניפי הדגל של רשת אימפרס, ברחבי הארץ, בנוסף, ערכו לאורחים סיורים במקומות הקדושים לנוצריים בעיר העתיקה בירושלים, בטבריה  וכן את הערב האחרון בילוי במסעדת יוקרה  בתל אביב.

בתמונה: מימין לשמאל דניאל רחום, דאריו ספלונה, דודו פולטורק, פאביו ביילה, צילום אלעד גוטמן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh