חמישה טיפים לבחירת מכונת קפה לעסק

חמישה טיפים לבחירת מכונת קפה לעסק

עסק שיש בו מכונת קפה מקצועית מיד תורם לתחושה יוקרתית יותר. אין ספק שמדובר בחוויה מפנקת יותר מאשר קפה נמס, אפילו אם מדובר בקפה האיכותי ביותר. בין אם המכונה נועדה לשירות העובדים ובין אם היא נועדה ללקוחות או לשותפים עסקיים, העסק שלכם יראה מהוקצע ואלגנטי יותר.

במדינתנו הקטנה ישנה הערכה גדולה לקפה בכלל ולקפה איכותי בפרט. מכונת קפה תעניק לעסק שלכם את כוס הקפה האולטימטיבית. כיום יש בשוק מגוון רחב של מכונות קפה אשר מהן ניתן לבחור. אם אינכם יודעים בדיוק מה לחפש יתכן שהמבחר יבלבל אתכם. לכן, ריכזנו עבורכם חמישה טיפים שיסייעו לכם בבחירת המכונה הכי נכונה לעסק שלכם.

ראשית יש לקחת בחשבון את כמות כוסות הקפה שנצרכות בעסק. אם מדובר בכמות קטנה באופן יחסי, אין סיבה להשקיע במכונה גדולה. כך גם תוכלו להפחית את העלות של המכונה. בנוסף, במקרה כזה מומלץ לבחור במכונת קפה אשר פועלת על קפסולות, מאחר והיא קלה יותר להפעלה, וברוב המקרים ההכנה של כל כוס קפה תהיה מהירה יותר. אם העסק גדול אפשר להשקיע במכונת קפה אשר טוחנת פולים טריים מאחר שעלותם זולה יותר מזו של הקפסולות. בנוסף, מומלץ להשקיע במכונה עם שני ראשים או יותר, שיכולה לספק יותר מכוס קפה אחת בכל הפעלה.

שנית כדאי להתחשב בנוחות הפעלת המכונה. העדיפו מכונות אוטומטיות שדורשות רק לחיצת כפתור קלה להכנת כוס הקפה. מכונת קפה ידנית או חצי אוטומטית דורשת יותר ידע והתעסקות שגם יגזלו מזמנם של העובדים בעסק וגם יתכן שיהיו כאלה שיסתבכו בהפעלתה. לכן, העדיפו מכונה עם מנגנון הפעלה פשוט.

הטיפ השלישי עוסק בספק המכונה. ערכו מחקר בנוגע למקום שממנו אתם רוכשים את המכונה. וודאו שגם לאחר הרכישה מציעים לכם תמיכה בהתקנה, בהפעלה ואף תיקונים במידת הצורך. זכרו, המכונה צריכה לעבור בשבילכם ולא להפך. בדקו שתהיה לכם כתובת לכל שאלה שתהיה בעתיד, כדי שלא תתקעו עם מכונת יוקרתית שלא תשתמשו בה בסופו של דבר.

הטיפ הרביעי הוא לא להתעלם מהאסתטיקה של המכונה. כמובן שזהו אינו העיקרון הראשון שעליו יש לעמוד בעת בחירת המכונה, אך הוא בהחלט פרט מהותי בכך. החליטו מראש היכן אתם רוצים להציב את המכונה כדי להבין את הגודל שיתאים לאותו אזור. בנוסף, נסו להתאים את המכונה לקו העיצובי של המשרד. ברוב סוגי המכונות ניתן לבחור מבין מספר צבעים שונים כך שבהחלט יש מגוון לבחור מתוכו.

טיפ אחרון חביב אך חשוב לא פחות הוא הגדרת תקציב ברורה. גם ההחלטות הקטנות ביותר בעסק צריכות לעמוד בשיקולים כלכליים. הגדירו מראש את התקציב שאתם מוכנים להשקיע במכונה, וכן גם את תקציב ההוצאות השוטפות. יהא התקציב אשר יהא, תוכלו בוודאות למצוא את מה שאתם מחפשים בטווח המחירים האידאלי.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh