חנויות למכירה בפרויקט משכנות האומה בירושלים

חנויות למכירה בפרויקט משכנות האומה בירושלים

מחפשים חנות במיקום מרכזי ואיכותי בירושלים? מתכננים לפתוח חנות חדשה בירושלים ומחפשים מיקום אטרקטיבי לעסק החדש שלכם? רוצים להשקיע בנדל"ן מניב בירושלים ומחפשים חנויות למכירה במיקום מרכזי ואטרקטיבי? ובכן, כדאי לכם להכיר את שדרת המסחר המלהיבה בפרויקט משכנות האומה בירושלים.

פרויקט משכנות האומה בירושלים ממוקם בסמוך לכניסה לעיר, בדיוק במקום בו עמד מתחם משרד החוץ בעבר, זהו פרויקט חדשני ויוקרתי המשלב בנייני מגורים מעוצבים עם סטייל וסגנון אירופאי לבין שדרת מסחר הכוללת חנויות בגדלים שונים, גלריות, מסעדות, מעדניות ובתי קפה. כדאי לדעת כי שכונת משכנות האומה תוכננה על פי סטנדרטים גבוהים במיוחד, בדיוק כמו פרויקטים במרכזי הערים המובילות באירופה, גם השכונה בירושלים תוכננה כמתחם סגור הנחצה על ידי שדרת מסחר עשירה בצמחייה ירוקה, וללא ספק זהו כיום רובע המסחר המוביל בעיר, לכן כדאי למהר ולרכוש חנות לצורך הקמת עסק או לצורך השקעה.

פרויקט מגורים ומסחר

פרויקט משכנות האומה בירושלים מציע שילוב מושלם בין בנייני מגורים בעיצוב יקרתי ואלגנטי לבין שטחי מסחר, השכונה נחצית על ידי שדרת המסחר הירוקה כדי לספק לדיירים איכות חיים גבוהה. הדיירים בשכונה יכולים לבלות במקום עצמו, לרכוש מוצרי מזון בחנויות השונות, לחדש את המלתחה ולבלות בשדרה הירוקה המציעה בין השאר מסעדות טובות, בתי קפה טרנדיים ועוד.

כדאי לדעת כי שכונת המגורים משכנות האומה תוכננה על ידי חברת ב. יאיר, זהו פרויקט יוקרתי וחדשני בכניסה לעיר, ומוצעות בו דירות בגדלים שונים ובעיצוב יוקרתי, דופלקסים מפוארים ופנטהאוזים גדולים ויוקרתיים. רוב הדירות שווקו בפרויקט בגלל המיקום המנצח ואיכות החיים הגבוהה, ולמרגלות פרויקט המגורים שוכנת שדרת המסחר הירוקה ובה מגוון חנויות בוטיק, מסעדות, בתי קפה, מעדניות באיכותיות ושלל גלריות.

בשדרת המסחר משכנות האומה תוכלו למצוא מגוון חנויות למכירה, החל מחנות בגודל 80 מ"ר ועד חנויות גדולות בשטח של מאות מ"ר. סה"כ יש בשדרה כ-5,000 מ"ר של שטחי מסחר וחנויות. לכן, אם אתם מחפשים חנויות למכירה בירושלים כדאי גם לבקר לבדוק את שדרת המסחר במשכנות האומה, לפני שכל החנויות יימכרו בגלל הביקוש הרב.

מיקום החנות משפיע על הצלחת העסק ועל התשואה למשקיע

חשוב לציין כי יש חנויות למכירה בכל חלקי ירושלים, לכן חשוב לאפיין את צורכי העסק ולקבל החלטה נכונה לגבי מיקום החנות. אם אתם מעוניינים לרכוש חנות כדי להקים עסק חדש, פרויקט משכנות האומה מבטיח לכם תנועה ערה של תושבים וקונספט חדשני למסחר בלב העיר, כמו כן זו עסקה מצוינת ומשתלמת כלכלית למשקיעים.

משקיעים יכולים לרכוש חנות בשדרת המסחר משכנות האומה ולהשכיר את הנכס לתקופה ארוכה, כך המשקיע זוכה לתשואה גבוהה לאורך זמן, ומחזיר את ההשקעה שלו תוך זמן יחסית קצר. לכן, מומלץ לפנות לקבלן כדי לבחור חנות חדשה באחד המיקומים האטרקטיביים ביותר בעיר הבירה של ישראל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh