טוען רבני – ההצלחה שלך בבית הדין הרבני

טוען רבני – ההצלחה שלך בבית הדין הרבני

טוען רבני הנו הדמות המוסמכת לייצג אתכם אל מול בתי הדין הרבניים לאחר שקיבל את הסמכתו ורישיונו מטעמו של בית הדין הרבני. עליכם להופיע בפניו של בית הדין הרבני? מעוניינים להגיש תביעה לבית הדין הרבני? מומלץ לעשות זאת לצד ייצוגו של הטוען הרבני.

האם קיים הבדל בין עורך דין לטוען רבני?

מומחיותו המובהקת של הטוען הרבני באה לידי ביטוי בידיעת הדין העברי, וכן בעל ידע רחב ומקיף אודות הליכי המשפט על פיהם בתי הדין הרבניים דנים.

עורכי הדין מקבלים את רישיונם לעריכת הדין לאחר שלמדו את הדין האזרחי ומבלי שלמדו את הדין העברי.

לאור הביקוש והצורך הניכר במייצגים הבקיאים ויודעים היטב את הדין העברי, הוחלט על הכשרתם הנפרדת של מייצגים בשם טוענים רבניים שיוכלו להופיע ולטעון בפניו של בית הדין הרבני.

ניתן לציין כי לעיתים קרובות פונים עורכי דין אל הטוענים הרבניים במטרה שיכתבו עבורם כתבי טענות וכן גם סיכומים מקצועיים.

מהם היתרונות לצד ייצוגו של הטוען הרבני

  • בתי הדין הרבניים דנים על פי המשפט העברי ולא על פי המשפט האזרחי כנהוג בבתי המשפט.
  • הטוען הרבני בעל ידע רחב אודות הדין העברי, המונחים ההלכתיים וסדרי הדין שעל פיהם דנים בבית הדין הרבני.
  • לטוען הרבני בקיאות מלאה בכל הזכויות ההלכתיות המגיעות לכל אחד ואחת מכם ובכך ידע כיצד לשמור ולהגן עליהן עבורכם.
  • בסמכותו של הטוען הרבני לייצג אתכם במגוון תביעות כמו למשל: תביעות גירושין, תביעות כתובה, תביעות חלוקת רכוש, תביעות משמורת ועוד.

לפיכך, הטוען הרבני ידע כיצד להכווין ולהדריך אתכם בצורה הטובה ביותר, לצד הבנה מקיפה אודות הבירוקרטיה והתהליך אתו יהיה עליכם להתמודד.

לסיכום

לטוען הרבני בקיאות מלאה בידיעת הדין העברי, במונחי ההלכה ובסדרי הדין הנדונים בין כתליו של בית הדין הרבני. רק טוען רבני ידע כיצד לייעץ לכם בצורה הנבונה ביותר לטובת ההצלחה שלכם אל מול בתי הדין הרבניים.

הרב יהודה אבלס, הנו טוען רבני מוסמך בעל ניסיון רב וידע מקיף אודות הדין העברי, ההלכה וכן סדרי הדין שעל פיהם דנים בבית הדין הרבני. יהודה ילווה אתכם לאורך כל הדרך על ידי מתן ייעוץ אישי, דיסקרטיות, אכפתיות ומסירות מלאה.

באם הנכם עתידים להופיע בפניו של בית הדין הרבני בין אם בנסיבות גירושין ובין אם מכל סיבה אחרת? מומלץ לגשת לצד ייצוגו של הטוען הרבני.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh