טיול בר מצווה לברצלונה כולל משחק כדורגל

טיול בר מצווה לברצלונה כולל משחק כדורגל

האם הילד שלכם עומד לחגוג בר מצווה בקרוב ואתם מחפשים רעיון מקורי למתנה עבורו? האם בנכם חוגג בר מצווה השנה וחולם לצפות במסי ובשאר כוכבי ברצלונה מקרוב? אם כן, כדאי לכם להכיר את הטרנד החדש של טיולי בר מצווה לברצלונה המשולבים בצפייה במשחק כדורגל של מועדון הפאר, ואחת מקבוצות הכדורגל הטובות באירופה ובעולם כולו.

בשנים האחרונות בכל משחקי הבית של מועדון הכדורגל ברצלונה, ניתן לראות צופים רבים מישראל, לרוב עם דגלי המדינה. בין הישראלים הרבים שאוהדים את ברצלונה יש גם ילדים, ורבים רוכשים חבילת ספורט משולבת עם כרטיס למשחק של קבוצת הכדורגל האהודה עליהם. בישראל יש אוהדים רבים לברצלונה, זו הזדמנות מצוינת עבורכם ועבור הבן העומד לחגוג בר מצווה, לצפות במסי וחבריו מלהטטים בכדור, וקורעים רשתות במסגרת משחקי הקבוצה בליגה הספרדית –  לה ליגה, ובמסגרת ליגת האלופות ומפעלים נוספים.

משחק כדורגל מותח באצטדיון קאמפ נואו

משחקי הכדורגל של ברצלונה מתקיימים באצטדיון הקאמפ נואו, שם המוכר לכל חובבי הכדורגל בארץ ובעולם. באצטדיון המפואר למעלה מ-99,000 מקומות ישיבה, זהו אחד האצטדיונים הגדולים בעולם, בו נמצא גם המוזיאון הרשמי של קבוצת הכדורגל הידועה. המוזיאון של קבוצת ברצלונה נחשב גם לאחת האטרקציות התיירותיות בעיר, יש בו שתי קומות ותערוכה קבועה של תצלומי שחקנים מהעבר וההווה, פסלים, גביעים ופריטים נוספים.

ניתן להצטרף לסיור מאורגן במוזיאון של הקבוצה הידועה, הסיור כולל כניסה לתאי ההלבשה וליציע הכבוד. המוזיאון פתוח מדי יום, עדיף לבקר בו בשעות הבוקר כאשר פחות עמוס בתיירים.

טיול חווייתי ובלתי נשכח

בנים רבים העומדים להגיע לגיל 13, גיל המצוות על פי ההלכה היהודית, מעוניינים להגשים חלום ולצפות במשחק כדורגל של ברצלונה. הקבוצה המפורסמת זכתה בשנה שעברה באליפות הלה ליגה, וגם השנה היא מתמודדת על התואר הנכסף מול יריבותיה ממדריד. אחד המשחקים המותחים ביותר הוא המפגש בין ברצלונה לריאל מדריד, מומלץ להזמין מראש חבילת ספורט עם כרטיסים למשחקי ברצלונה מול היריבה מעיר הבירה, בגלל הביקוש הרב.

מעבר לחוויית המשחק, ברצלונה – הנקראת גם בירת קטלוניה, מציעה שפע אתרים תיירותיים מעניינים ושלל אטרקציות המתאימות גם לילדים. במהלך החופשה בעיר כדאי לבקר באתרי חובה כגון פארק גואל וכנסיית סגרדה פמיליה פרי תכנונו של הארכיטקט הגאון גאודי, בשוק האוכל בוקריה, בשדרת לה רמבלה הידועה, במבצר מונטז'ואיק, בכיכר אספניה עם המזרקה הקסומה, ויש גם מוזיאונים מעניינים המתאימים לילדים.

חשוב לציין כי טיול בר מצווה לברצלונה עם משחק כדורגל של הקבוצה הידועה, נחשב לפופולרי במיוחד בקרב משפחות מישראל. כדאי להזמין חבילה מספר חודשים מראש, בעיקר אם מעוניינים לצפות במשחק מול קבוצה בכירה אחרת. זו חוויה מרגשת לילדי הבר מצווה ולהוריהם, והורים רבים מגשימים את החלום של הנער המתבגר וזוכים לבילוי משותף באתר הערים היפות והמעניינות ביותר באירופה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh