טיפול חדשני למניעת התקרחות

טיפול חדשני למניעת התקרחות

חברת פרומדיקס מייבאת ומשווקת בימים אלו טיפול חדשני למניעת התקרחות:  XL_HAIR BOX  של חברתSKINTECH . 

התקרחות הינה מצב של חוסר שיער שיכולה לתקוף נשים וגברים כאחד, סוג ההתקרחות הנפוץ ביותר הוא דילול הדרגתי של השיער. להתקרחות סיבות רבות ביניהם לחץ נפשי, נטייה גנטית, חוסר שינה ושינויים הורמונליים.

קל יותר למנוע את היחלשותן והזדקנותן של שערות קיימות מאשר לגרום לגדילה מחדש של שערות שכבר נשרו.

הטיפול ב- XL Hair,  נעשה באמצעות שיטת הטיפול מזותרפיה – הזרקות עם מחט דקיקה לקרקפת המעניקות הזנה עמוקה של עור הקרקפת, לחלוח והחזרת הפעילות הזקיקית לנורמה, הארכת שלב הצמיחה וקיצור שלב נשירת השיער. XL Hair מגדיל את כמות תאי פקעות השיער בבני אדם והופך את השיער למלא ברק, צפוף יותר אשר צומח במהירות רבה יותר. בד"כ נדרשים כעשרה טיפולים במרחק של כשבועיים אחד מהשני. לאחר מכן נדרש טיפול תחזוקה כל חודש.

הרכב ה-XL Hair  מכיל: חומצה היאלורונית בלתי מצולבת לספיחת לחות הדרושה לזקיקי השיער, סיליציום אורגני, פקטורי גדילה פיברובלאס FGF (פפטיד נחושת- המעודדים צמיחת שיער ברמת הdna, חומצה דאוקסיריבונוקלאית), נוגדי חמצון ותמצית של ג'ינגקו בילובה לעידוד זרימת הדם לקרקפת, ויטמנים (B, H  וכו') פלאבונואידים (קוארצטין וכו'), טרפנים, חומצות אמינו – אבני הבניין לכל תאי הגוף ואנטיאוקסידנטים. 

מבחני מעבדה בוצעו לשם הערכת יעילות המוצר XL Hair, תוך שימוש בתאי פקעות שיער אנושיים. המחקר בוצע במעבדת Abich שבעיר ורבניה באיטליה. בוצעה הערכה של התרבות תאים בעקבות החשיפה לחומרים הפעילים בתנאים מוגדרים. התרבות תאים לאחר הרעבה במועדי סיום שונים במהלך בדיקת ה-MTT: בדיקת אפשרות קיום תאים בהצלחה, תוך

שימוש בתרבית רקמת עור. תאים מזקיקי שיער אנושי לביצוע הערכת התרבות תאים בעקבות חשיפה לדגימה. על בסיס הניסויים שנערכו, תחת תנאי מבחן מותאמים ודגימת החומר הנבדק, XL Hair מסוגל להגדיל את שיעור התרבות תאי השיער בהשוואה לקבוצת ביקורת של תרביות תאים שלא טופלו, האפקט הגבוה ביותר (23.3%+) נרשם ב- 1 מ"ג/מ"ל של חומר פעיל, לאחר תקופת חשיפה של 48 שעות.

ד"ר מוחמד גרה, מומחה באנטי אייג'ינג, מציין: "תופעת הידלדלות השיער הינה תופעה נפוצה בקרב נשים וגברים בפרט. טיפול במוצר החדשני XL_HAIR  של חברת SKINTECH יכול להתאים להתקרחות גברית ונשית כאחד, הוא אינו מתאים לאנשים קרחים אלא לאנשים שיש להם הידלדלות ומעוניינים להפסיק את הנשירה. מניסיוני לאחר מספר טיפולים באחוזים ניכרים נצפית גם צמיחת שיער באזור".

הטיפול נערך אצל רופאים מתמחים ברחבי הארץ.

מחיר לצרכן  כ – 800 ₪ לטיפול.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh