טיפים לצרכנות נכונה בחנויות

טיפים לצרכנות נכונה בחנויות

בעל עסק בתחום הקמעונאי? בכתבה הבאה תוכל למצוא מספר טיפים מעשיים בכל הנוגע לחלוקה נכונה של מוצרי המכירה על גבי המדפים בבית העסק.

מחקרים רבים הנערכים בתחום הקמעונאי מעידים על קשר ישיר בין אופן ושיטת החלוקה של מוצרי המכירה השונים בשטח בית העסק לבין גידול קבוע במכירות. כיום, תחום מדפי תצוגה לחנויות הוא אחד מהתחומים הלוגיסטיים החשובים ביותר בכל בית עסק קמעונאי, כאשר יותר ויותר בעלי עסקים קמעונאיים שמים דגש נרחב על אופן ושיטת חלוקת מדפי התצוגה בשטח החנות.

שיטות החלוקה המוצעות לכם כיום על ידי חברות ועסקים העוסקים ומתמחים בנושאי תכנון וחלוקה של מדפים לחנויות, מבוססות בין היתר על מחקרים מוכחים בתחום ה-ריטייל והן משלבות בתוכן שיטות חלוקה המותאמות לכל חנות ובית עסק קמעונאי בהתאם לסוג ואופי הסחורה המשווקת בהם. שיטות אלו מיועדות ליישום פרקטי מלא בכל סביבת בית העסק, הן בשטחי התצוגה בתוך שטח החנות והן בכל הנוגע לתכנון חלוקת מדפים למחסן הסחורות בבית העסק.

על מנת לסייע גם לכם ליהנות משיטת חלוקה נכונה ומושכלת היכולה לסייע לכם להגדלת המכירות, ריכזנו עבורכם מספר טיפים מעשיים לתכנון חלוקת המוצרים על גבי המדפים בשטח החנות:

  1. בראש ובראשונה, הגדירו את היקף הסחורות אותן אתם מבקשים להציב ולפזר בשטח החנות
  2. צרו לעצמכם מסלול קנייה וירטואלי בתוך שטח החנות ולפיו הציבו את פריטי הסחורות לאורך המסלול
  3. בדקו עם ספקי הסחורות השונות האם הם מספקים לכם גם עמדות תצוגה ממותגות ובמידה וכן בדקו מהו גודל העמדות והאם הן יכולות להתאים לגודל חלל המכירה העומד לרשותכם
  4. הותירו מספיק מקום המאפשר מעבר בין מדפי ועמדות התצוגה השונות בשטח החנות ובמידה ומדובר בעסק קמעונאי בו הלקוחות עושים שימוש בעגלות קנייה, וודאו שעומד לרשותם שטח נוח להצבת העגלה לצד כל עמדת מכירה.
  5. הקפידו לבדוק את איכויות חומרי הגלם מהם מיוצרים מדפים לחנות.
  6. רכשו מערכות מדפים מתכווננות המאפשרות לכם להוסיף או לבטל מספר מדפים במהירות ובנוחות.
  7. הקפידו להיוועץ עם יועצי תכנון המועסקים בחברות העוסקות ומתמחות בהליכי תכנון וייצור מדפי מכירה לעסקים שונים בתחום הקמעונאי

כיצד לבחור חברה המתמחה בהליכי תכנון וייצור של מדפי מכירה ותצוגה לחנויות?

על מנת לאפשר לעצמכם ליהנות ממדפי תצוגה ומכירה אופטימאליים ופונקציונאליים, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מבעלי החנויות שביניכם לבחור בקפידה את זהותה של חברת התכנון והייצור של המדפים. לצורך כך, מומלץ לבדוק מהו הניסיון המקצועי –מעשי העומד לרשות החברה, האם היא מתמחה בתכנון וייצור מדפי מכירה ותצוגה לעסקים זהים לשלכם, מהו היקף השירותים המוצעים על ידה: עיצוב, נגרות בהתאמה אישית לבית העסק, התקנה וכדומה, וכמובן, בדקו האם החברה מספקת לכם שירותי ייעוץ מקדימים הכוללים גם ייעוץ מקצועי לעיצוב חללי המכירה העומדים לרשותכם באמצעות מדפי תצוגה ומכירה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh