יום האישה הבינלאומי בקניון עופר רחובות!

יום האישה הבינלאומי בקניון עופר רחובות!

פסטיבל מיסטיקה עם מתקשרים ודוכני רוח יום רביעי 8.3 הכניסה חינם! – קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר יציין את יום האישה הבינלאומי בחגיגות ברחבי הקניון ויערוך פסטיבל מיסטיקה – יום קסום המשלב בין הירגעות הנפש, בילוי ואופנה. הפסטיבל יתקיים ביום רביעי, 8.3, בין השעות 10:00-20:00.

בין הפעילויות שיוצעו בפסטיבל – ייעוץ מאנשי רוח, דוכני מכירת קריסטלים ואבני ריפוי, דוכני רוח וקריאת עתידות. הנשים שיפקדו את האירוע ייהנו מ-15 דקות של ייעוץ רוחני אישי ב- 15 ₪ בלבד! הייעוץ יינתן ע"י הילרים, מתקשרים, אסטרולוגים ומומחים מעולם המיסטיקה.

יום האישה הבינלאומי, שנקרא במקור "יום הפועלות הבינלאומי", מצוין בעולם כולו בתאריך ה-8 במארס. יום זה מוקדש לציון הישגיהן של נשים בתחומים שונים, לזכרן של הנשים בכל רחבי העולם, אשר לחמו למען השגת שיווין זכויות, ולמען נשים אשר נלחמות בהווה.

ב-8 במארס 1857, פתחו מאות פועלות במפעלי טקסטיל בניו-יורק בשביתה במחאה על תנאי העסקתן שכללו, בין השאר, עבודה של שעות ארוכות בשכר נמוך. הרושם שהותירו אחריהן נשים אלו היה כה עז, עד שהוחלט למסד את היום זה ולציינו בעולם כולו. כך הפך התאריך הנ"ל ליום בו ערכו נשים מחאות על זכויותיהן אל מול זכויות הגברים במדינתן.
ב- 1908 צעדו אלפי נשים ברחובות ניו-יורק בדרישה לשכר טוב יותר וזכות הצבעה. ב- 1910 נערך בקופנהגן כינוס נשים בינלאומי.

ב-1911 צוין יום האישה הבינלאומי במדינות שוויץ, גרמניה, אוסטריה ודנמרק. בחודש דצמבר 1977, החליטה האסיפה הכללית של האומות המאוחדות לאמץ את ה-8 במארס כיום המוקדש לציון זכויות האישה ולשלום עולמי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh