יום מעשים טובים 2017… מתחילים בהכנות

יום מעשים טובים 2017… מתחילים בהכנות

פעילויות לקשישים הכוללות אירוח על ידי ילדים תושבי העיר, איסוף מוצרי צריכה ומזון למשפחות נזקקות, סיירת תיקונים ושיפוץ בתים והפנינג קהילתי בהפעלת בני נוער, הן חלק מהפעילויות שייערכו במסגרת יום מעשים טובים בעיר.

יום מעשים טובים אשר יצוין השנה ביום שלישי, 28.3.17,  ייערך על ידי עיריית רחובות, בשיתוף רשת חוויות, החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, ה.ל.ר – החברה לפיתוח רחובות, מועצת הנוער העירונית, ארגון המתנדבים ותושבי העיר. הירתמות מיוחדת הינה של מערכת החינוך העירונית, אשר לוקחת חלק פעיל ומשמעותי ביום חשוב זה.

במסגרת זו, יתבצעו מספר רב של פרוייקטים ופעילויות לקהילה, במישור החברתי, קהילתי וסביבתי, ביניהם שיפוץ ותיקון בתים, פעילויות והפעלות לקשישים, איסוף מוצרי צריכה, מזון ולקט ירקות למשפחות נצרכות וייערך הפנינג קהילתי על ידי בני נוער בעיר.

דורון מילברג, מנכ"ל העיריה: " בשנים האחרונות הובילה עיריית רחובות בקנה מידה ארצי, בהיקף הפעילויות והיוזמות שהתקיימו במסגרת יום המעשים הטובים. השנה ירתמו כל הגופים העירוניים לפעילות יחד עם ארגונים נוספים ואלפי מתנדבים, אשר צפויים לשבור שיא במספר המתנדבים שייקחו חלק ביום מעשים טובים".

יניב מרקוביץ', המשנה לראש העיר ומי שמוביל בשנים האחרונות את הפעילות בעיר: " אור קטן יכול לגרש חושך גדול כך גם לגבי יום המעשים הטובים, מעשה חסד אחד, מעשה קטן של טוב יכול להאיר ולהקרין על קהילה רחבה. אני מאמין שמעשים טובים יש לעשות כל השנה אבל עדיין יש משהו מאוד יפה ומכובד בלציין יום מיוחד לנושא ההתנדבות פעם בשנה. שיתוף הפעולה השנה בולט במיוחד ומראה את הנכונות של הציבור הרחובותי לעזור לאחר ולתרום מעצמו ואני מאחל לכולנו שנעשה טוב כל השנה אחד כלפי השני ובכלל".

בשלב זה נסגרו התוכניות עצמן וכעת עמלים על גיוס מתנדבים נוספים לפעילויות השונות. אנו קוראים לציבור להצטרף ולקחת חלק בפעילויות יום המעשים הטובים ולהתנדב, כל אחד עפ"י יכולתו ורצונו. לפרטים ניתן לפנות ללנה בדו"אל: lena@havayot.org.il.

מצורפות תמונות מיום מעשים טובים בשנה שעברה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh