יום ספורט לייב לתושבי רחובות

יום ספורט לייב לתושבי רחובות

גם בימים אלה חשוב לשמור על אורח חיים בריא המשלב פעילות גופנית. במיוחד עבור תושבי העיר, תקיים החברה העירונית יום ספורט עירוני בשידור חי, עם סדרת אימונים בתחומים שונים, שישודר מאולפן העירו-LIVE של העירונוער, עם טובי המדריכים והמאמנים.

יום שני, 13.4.20, 19:00-9:00

בעקבות משבר הקורונה, ובהמשך להנחיות משרד הבריאות המחייבות את התושבים להישאר בבתים, בוטלו אירועים עירוניים רבים אשר אמורים היו להתקיים בחג הפסח,  וביניהם האירוע שהפך כבר למסורת, צעדת האביב ברחובות.

על מנת לייצר פעילות עם ערך ספורטיבי למרות הכל, עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות באמצעות אגף הספורט יקיימו יום ספורט עבור התושבים בבתיהם ביום שני, 13.4.20, בין השעות 19:00-9:00, שיכלול סדרת אימונים מאולפן העירו-LIVE של העירונוער, עם טובי המדריכים והמאמנים שנקראו לדגל, וכל אחד בתורו יעביר שיעור בתחום התמחותו – מקפוארה, היפ הופ ואימוני כוח ועד פילאטיס, יוגה ואפילו התעמלות לגיל הזהב. בין השיעורים יעלה המנחה, ניב זהבי, אורחים שונים לשידור, ביניהם ראש העיר רחמים מלול, מחזיק תיק הספורט רועי שרעבי, מנהל אגף הספורט דורון שמחי ועוד.

כל תושבי העיר, מוזמנים לקחת חלק ולהתאמן יחד ביום ספורט ייחודי זה, שישודר בלייב בעמודי הפייסבוק של החברה העירונית רחובות ומחלקת הנוער.

להלן לוח השידורים: בשעה 9:00 אימון קפוארה בהדרכת מיכאל חייט, בשעה 10:00 אימון היפ הופ לגילאי 10-5 בשיתוף הורים בהדרכת שרון גרסון (יש להצטייד בצעיף או מגבת), בשעה 11:00 אימון זומבה בהדרכת טלי גרינברג. בשעה 12:00 אימון אקרובטיקה לכל המשפחה עם ג'ימנסט בהדרכת נופר שווימר ואור קיפר (יש להצטייד במזרון או שטיח, בגדים נוחים ובקבוק מים), בשעה 13:00 אימון פילאטיס בהדרכת ציפי דודוביץ מ"פירואט" (יש להצטייד במשקולות משני בקבוקי מים של ליטר וחצי), בשעה 14:00 אימון כוח בהדרכת דוד בורנשטיין, בשעה 15:00 אימון כוח מחטב בהדרכת נירית פינקלשטיין, בשעה 16:00 אימון פונקציונלי בהדרכת איתן קטן, בשעה 17:00 יוגה להורה וילד בהדרכת ענת ועמליה פרידמן (יש להצטייד  במזרון יוגה או שטיח, ולמי שאין – כרית או שמיכה), בשעה 18:00  מעשה בכיסא, לגיל הזהב ולכל המשפחה בהדרכת ריטה מרגוזוב. משך כל שיעור – 45 דקות.

לדברי רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: "מידי שנה אנו מייצרים זיכרונות וחוויות נפלאות מאירועי האביב אך בשל המצב כמובן לא ניתן לקיימם. חשבנו כיצד בכל זאת ניתן לייצר פעילות חווייתית לכל המשפחה, המשלבת את ערך הספורטיביות שכה חשובה לשימור על אף המתכונת בה אנו חיים בה בימים אלה. אני מזמין את כל התושבים להצטרף אלינו ליום ספורט ייחודי זה, להשתתף באימונים השונים וליהנות".

לדברי דורון שמחי, מנהל מחלקת הספורט בחברה העירונית רחובות: "יום הספורט כולל מבחר סוגי אימונים כך שכל אחד יוכל למצוא לפחות אימון אחד המתאים לו באופן אישי. זו הזדמנות נפלאה הן לבצע פעילות ספורטיבית במסגרת הבית והן לנצל את הזמן הפנוי לפעילות משפחתית".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh