יוצאים מהמסכים וחוזרים לחיים: פעילות הנוער חוזרת לשגרה!

יוצאים מהמסכים וחוזרים לחיים: פעילות הנוער חוזרת לשגרה!

מחלקת הילדים והנוער ברחובות "העירונוער" – חזרה לפעילות מלאה ובני ובנות הנוער מוזמנים להצטרף. תוכנית ביה"ס למנהיגות נוער המיועדת לתלמידים בכיתות ה'-י"ב פותחת שוב את שעריה להרשמה למגוון קבוצות מנהיגות מתחומי העצמה חברתית, כושר, שגרירים צעירים ועוד!

רוצים להצטרף? שלחו הודעה  פרטית לעמוד האינסטגרם של "העירונוער" בקישור – https://bit.ly/3heTcKD או בעמוד הפייסבוק – https://bit.ly/3bMPKFR

מחלקת הילדים והנוער לא עצרה לרגע גם בתקופת הקורונה, וכעת עם ירידה משמעותית בתחלואה והסרת ההגבלות – הפעילות חוזרת למתכונת פרונטלית מלאה. התוכנית "ביה"ס למנהיגות נוער" המיועדת לתלמידי כיתות ה'-י"ב ומונה כ-550 משתתפים מכל רחבי העיר פותחת שוב את שעריה ומזמינה את בני הנוער להצטרף לקבוצות והתחומים המעניינים אותם: להקת הנוער "העירומיוזיק", שגרירים צעירים, קבוצת נאס"א (נוער נגד סמים ואלכוהול), אימוני כושר פונקציונאליים, מועצת התלמידים והנוער העירונית, Spoken Word (מילה מדוברת) ועוד תוכניות המותאמות לבני הנוער בעיר. לפירוט הקבוצות והתכנית המלאה לחצו כאן: https://bit.ly/3dQGljc

במקביל לחזרתן של קבוצות המנהיגות, עיריית רחובות באמצעות מחלקת הנוער פתחה מחדש את מרחב העירונוער (ברח' בנימין 4). המרחב מיועד לנערים ונערות בגילאי 10-18 ופועל בימים א'-ה' בין השעות 15:30-20:00. במרחב זה, פועל הצוות מקצועי והמיומן של מחלקת הנוער באגף החינוך ומעמיד לרשות בני ובנות העיר בעיר מקום צעיר, חינוכי ומהנה בו הם מבלים בשעות אחר הצהריים והערב. בעירונוער מחכים להם משחקי מחשב, פלייסטיישן, סימולטור נהיגה, גישה למחשב וגלישה באינטרנט, נגינה בחדר המוזיקה ועוד פעילויות ייעודיות. לצד כל זאת, בעירונוער פועל גם מרכז ההכנה לשירות משמעותי בצה"ל המספק מידע ושירות לכלל המלש"בים בעיר לקראת גיוסם לצה"ל וניתן לקבוע פגישות אישיות עם צוות המרכז.

עם החזרה לשגרת הפעילות של בני ובנות הנוער, מנהל מחלקת הילדים והנוער אבי יוספי מספר "אנו שמחים על תחילת החזרה לשגרה של כל פעילות הנוער העירונית, מהמתנסי"ם דרך הרשות לביטחון קהילתי, תנועות וארגוני הנוער וכמובן מתחם העירונוער. בתקופה האחרונה בני הנוער נפגשו בעיקר דרך המסכים וזוהי הזדמנות נהדרת לשוב ולהתראות פנים מול פנים ולפתח את מיומנויות המנהיגות שלהם. כל בני ובנות הנוער בעיר מוזמנים לקחת חלק פעיל באחת ממגוון הרחב של הפעילויות אשר אותם אנו מציעים עבורם".

בני ובנות הנוער מוזמנים לקחת חלק בכל הפעילויות שיוזמת מחלקת הנוער, פנייה ופרטים נוספים יתקבלו בהודעה לעמוד האינסטגרם https://bit.ly/3heTcKD או בעמוד הפייסבוק של "העירונוער" https://bit.ly/3bMPKFR

ראש העיר רחמים מלול: "השגרה המבורכת מתחילה לחזור לכל תחומי החיים, בניהם גם מסגרות החינוך והפעילות הבלתי פורמלית של בני ובנות הנוער בעיר. "העירונוער" הוא מתחם ייעודי שהקמנו עבור התלמידים ברחובות, מקום בטוח, מהנה ומעשיר בו כל אחד ואחת מהם יכולים לפתח ולהעצים את היכולות והתכונות הטמונות בהם. שערי המתחם נפתחו מחדש וצוות העירונוער מחכה לפגוש את התלמידות והתלמידים לאחר תקופה ארוכה בעקבות משבר הקורונה".
מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "עם החזרה לשגרת הלימודים הצלחנו להחזיר בשבוע שעבר את פעילות העירונוער למתכונת מלאה. המקום משמש כבית שני עבור בני ובנות הנוער בעיר וצוות מחלקת הילדים והנוער למשפחה שנייה. אני קורא לנערים והנערות להצטרף לפעילויות הערכיות והמעצימות שאנו מפעילים במקום במיוחד עבורם".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער: "הפעילות החינוכית הבלתי פורמלית מגוונת ומציעה לנערים ולנערות מגוון תוכניות ייעודיות וייחודיות. כעת כשחזרנו לשגרה זאת הזדמנות מצוינת להמשיך לפתח את הכישורים וליהנות מהפעילות המגוונת".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh