יח׳ האופנוענים של צוות 3 סיכלו פריצות לבתים בבית גמליאל

יח׳ האופנוענים של צוות 3 סיכלו פריצות לבתים בבית גמליאל

הסיכול התאפשר בעקבות השימוש באופנועים שקיצרו את זמני הגעת הסיירים למקום האירוע. גורמים בכירים בחברה מוסרים כי זמני הגעת סיירי החברה למוקדי האירועים התקצרו משמעותית בלמעלה מ-50% מהזמן

בלילה שבין שלישי לרביעי (16.11) בסביבות השעה ארבע לפנות בוקר, סוכל ניסיון פריצה לבתים פרטיים במושב בית גמליאל. מי שסיכלו את הפריצה היו מאבטחי יחידת האופנוענים החדשה של הקבוצה, שהגיעו למקום במהירות והפתיעו את הפורצים. הכול החל בהתרעה שהתקבלה במוקד של צוות 3 על התרעה שהופעלה במושב בית גמליאל. בתוך משך זמן של פחות מדקה הגיע למקום סייר של הקבוצה רכוב על אופנוע והפתיע את הפורצים, שמצדם פתחו במנוסה מהמקום תוך שהם נושאים עימם את כלי הפריצה ששימשו אותם לביצוע מזימתם.

בעקבות מכת הגניבות החקלאיות, הפריצות והגניבות במושבים וביישובים שונים, קבוצת צוות 3 פיתחה שיטת אבטחה ייחודית שהובילה לירידה משמעותית בניסיונות הפריצה לבתי התושבים. שיטת האבטחה מתבססת על בניית 3 מעגלי אבטחה שכוללים מוקד אבטחה שמאויש 24 שעות ביממה, ניידת סיור יישובית שנמצאת בקרבת מקום ומבטיחה טיפול אפקטיבי ומהיר באירוע ומערכת אזעקה והתרעה שמקושרת למוקד.

מנכ"ל חברות המיגון והמוקד בקבוצת צוות 3, אבנר בן אריה: "מדובר בהוכחה ניצחת לכך שיחידת האופנועים שלנו משפרת את יכולת התגובה שלנו לכל אירוע. באמצעותה אנו מגיעים למוקדי האירועים  במהירות שהפורצים לא מורגלים אליה, הם מופתעים ממהירות ההגעה שלנו, אין ספק שיחידת האופנועים מאתגרת אותם ומפריעה  להם בביצוע מעשיהם. בזכות מהירות התגובה של הצוות שלנו, ומהירות הגעתו לזירה, סיכלנו את הפריצה ומנענו נזק כבד. אני מאמין כי בצורה הזו נצליח לצמצם באופן משמעותי את כמות הפריצות בקרב לקוחותינו ברחבי המרכז והשפלה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh